Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Новини от жп транспорта в България

<< < (76/212) > >>

KRAKOMOBILA:

--- Цитат на: МАШИНИСТ link=topic=3806.msg108165#msg108165 date=1498497919 ---Добре го обясни колега bdz43r . Професионално.Макар,че бях в системата преди демокрацията и тогава 150 км/ч.си беше риск.Имаше няколко изпитателни скоростни участъка.Когато карахме дълги влакове 8 , 10 и повече вагона,ползвахме само вагонните спирачки с кран-машиниста.Но при късите влакове задължително и локомотивната.На Новите Р-ки тогава , реостатните спирачки не даваха дефекти и къси съединения и се ползваха.После имаше запалени двигатели.
Швейцарските механични скоростомери са до 140.Лентата как ще отчете 150 ? И после дело-майстора как ще реже премиалните ? Само СОФИЯ - КАРЛОВО е с тризначна АБ.И АЛС може би ще се ползва там.В ИС е предвидено като сигнализация и ни изпитваха преди да се качим по машините още през 1981 год.И май от тогава си е само на хартия.
При 150 си трябва отлично обучен персонал.В ИС --- спирачно разстояние 1000 м и дават още 100 за всеки случай.Интересно ще е по прелезите , мостовете , тунелите,ако има такива.
Май , май поредния БДЖ - ФИШЕК.
Все пак прахта от рекламата си е нещо.

--- Край на цитат ---
Скоростомерите по локомотивите са до 150 км/ч, но скорост по-голяма от 150 не може да се отчете на лентата. Иначе са ти е доста остаряла информацията - ИС отдавна го няма - вече спирачните разстояния са 700, 1000, 1200 и 1500 м за нормалните железопътни линии и 400м за теснопътните по наредба 58 (актуална в момента)... А АЛС-а за Карлово както и проходните отдавна ги няма (проходни останаха в 1-2 междугария с тенденция да изчезнат и там).

МАШИНИСТ:
ДА.Очевидно и ИС са го напълнили с наредби,постановления и други безсмислени поправки,вместо нов правилник.За автоматичната блокировка-очевидно и нея са премахнали.
Да стара ми е информацията,но и тогава тези скорости бяха трудно постижими,макар 46 и ДЕЗИРО още ги нямаше.
Да за нормалните железни пътища спирачното разстояние беше 1100 м.,сега до 1500.Вероятно и другите разстояния между предупредителни,входни и изходни сигнали,както и отстояния до 1-стрелка са променени.
За теснолинейките - не помня.Вероятно са променени ПТЕ , ИДВ и ИМР.
Нормално е.Напред , а не назад.
На 150 е столчето като обърнеш скоростомера,което дали се отчита вярно от писеца по лентата?
Все едно.
Ще видим , какво ще стане и какво ще споделят колегите тук , минали по трасето със 150.

Best Ripper:
Някои вече са минавали, макар и само с 140 км/ч, макар и по трасето Пловдив-Свиленград...

https://www.youtube.com/watch?v=xvGLrCKjTok

pach:
Милене изрично помолих да коментират професионалистите.
И да не се хулят те и БДЖ. Смятах, ме съм разбран и ще се спази
тази етика.
До тук от тези които визирам като професионалисти доколкото знам са Тодор и Машиниста, както и Красен...но не и останалите включили се в темата с общи приказки, въпреки човешката ми молба!
Та това е.
 :hi:

Много съжалявам, че BestRipper и Pavlinbg не са удовлетворили молбата ти и също са коментирали по темата, макар да е всеизвестно, че не са професионални машинисти. Но това не ти дава право ти да определяш и квалифицираш кой какъв е, особено след като ти самия се засягаш от всяка подобна квалификация, нито пък можеш да налагаш условия кой да коментира и да изискваш какъвто и да е ценз за написаното. Това е свободен форум и в него всички участници приветстваме хората с професионална квалификация в железниците. Но и не поставяме ограничения пред останалите, освен ако не нарушават правилата.

Mixy,

Администратор на Railwaypassion.com

bdz43r:

--- Цитат на: Best Ripper link=topic=3806.msg108169#msg108169 date=1498502814 ---Някои вече са минавали, макар и само с 140 км/ч, макар и по трасето Пловдив-Свиленград...
https://www.youtube.com/watch?v=xvGLrCKjTok
--- Край на цитат ---
Скоростта тук е 150+. Иначе трасетата са прбовани до 230 км/ч и в това отношение няма сериозни забележки.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия