Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Преживяванията Ви С ВЛАК
anubis:
Днес пътувах по 4-та от ГО до Тулово. Влака малко закъсня защото локомотив се беше запалил. На Дъбово наистина видях една 42-ра със стария кош отделена от вагоните на трети коловоз, но следи от пожар не се виждаха. На отиване до ГО пък пресякохме Балкана с една мотриса 32-ра серия- нещо което до сега не ми се беше случвало, а още по-озадачаващо е как може да ги пуснат по този участък впредвид отказите на спирачките им. Но удоволствието от пътуването с влак по тази линия е наистина несравнимо, както неведнъж го е казвал Лиро :hi:
bdz43r:
--- Цитат на: anubis link=topic=3852.msg79720#msg79720 date=1340742212 ---как може да ги пуснат по този участък впредвид отказите на спирачките им...
--- Край на цитат ---
Няма сведения 32 да имат повече откази на спирачките от другите ЖП возила у нас. Има тенденция персоналът да е по-некадърен и това е причина за почти всички изпуснати влакове.
pach:
Доколкото знам отказ на спирачка се получи при замръзването на елементи от нея през тази зима ...и то както казва
Тодор, май по вина на персонала. Макар, че не съм в системата на БДЖ, ми се вижда някак...тъпо, да отиваш на работа и
едва тогава да ти казват с коя машина излизаш да работиш.
ПРеди локомотивите и мотрисите не се ли зачисляваха на определени бригади или аз нещо съм в заблуда.
Мисълта ми е, че кой ще се грижи за машина на която може да се качи отново след месец, и то след някой немарливец...!?!?
Не знам...не разбирам от вътрешните тънкости на професията, но това ми се вижда алогично... :scratch_ones_head:
Да кажат професионалистите! :hi: :hi: :hi:
KRAKOMOBILA:
Не е работа на машинистите да поддържат локомотивите/ЕМВ - тъй, че от тази гледна точка няма значение с коя ще работиш.
Vlado:
В миналото се е прилагала "прикрепената езда" по соц. модел, доколкото съм чувал.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия