Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Преживяванията Ви С ВЛАК

<< < (7/11) > >>

fpk1999:

--- Цитат на: lubomir link=topic=3852.msg79785#msg79785 date=1340880187 ---В момента влака Пловдив- Панагюрище е досущ като влаковете от преди спирането на линията. За наша временна радост, след няколко години линята я постегнаха и пуснаха Дезирата. Резултатът беше, че влаковете тръгнаха да пътуват почти запълнени. Постепенно на Дезирата им таковаха майката и се мина на варианта дърти машини и вагони н-та употреба с комфорт от 70-те години на 20-ти век. Разбира се дезирата кибичат някъде полуразкостени, но ние трябва да продължиме да плащаме, падежите по тях. Пътниците пак отказват да ползват влак и сега гледаме филма "Безстопанственост, безотговорност и тъпотия в БДЖ" - 2-ра серия. В края на краищата линията пак ще я закрият. Аз разбирам, че на персонала и на хората дето наричат себе си "ръководство" на БДЖ им е по-лесно и евтино да таралянкат старите кошници, но пътниците това въобще не ги интересува и те си искат новите мотриси с климатици. Когато има такова рзминаване между търсене и предлгане, разрива е предопределен. Познайте кой ще е губещия?

--- Край на цитат ---
Да я закриват е абсурд.Не може да се случи,след като влаковете са пълни с пътници.Под "кошници" най-вероятно искаш да кажеш композициите с вагони.Чувал съм за мненията на пътниците и искам да ти кажа,че голяма част от тях си предпочитат добрите,стари вагони.

lubomir:
Щеше да е чудно ако беше истина! За съжаление действителността е точно както я описах. Хубаво е мненията ти да са базирани на личен опит, а не на приказки от 1001 нощ. В България винаги има разминаване между желания и действителност.

evrokoma:
Хората предпочитат комбинация между двете Любо.Искат си добрите стари купейни вагони ама да са с климатик и чистички и нови.Е да ама как  да стане като никой не пази,виж дезирата за няколко години им таковаха майката и те започват да са мръсни и без климатици заради безотговорноста и на БДЖ и на пътниците,едните не подържат а другите не пазят.Незнам на колко майки и бащи съм повтарял да не оставят децата си да стъпват с обувки по седалките или на разни индивиди да си изхвърлят отпадаците ама винаги получавам отговор "ми платил съм си ще изчистят щом трябва затова им плащат" ама после се възмущават че не е чисто.Е няма оправия за нас българите и товарни вагони са ни много, дизерата и новите спални вагони са си направо лукс който не заслужаваме :angry:

TheJackal:
Ех, като вземете да ги усуквате разни теми от сорта, почвам да Ви се чудя! БДЖ имаше до демокрацията, Кремиковци фалира - един ненужен завод в България, както е и Нефтозавода, които бяха закупили заедно с пристанището "прочутите" "блейкове" или по - известни като 46 серия електровози. България все пак и винаги ще си остане селскостопанска страна. В цивилизованите страни е отдавна действаща и работеща системата, хората са го въртяли по 1 000 000 пъти варианта, за това имат и се развиват. На БДЖ и трябват 50 локомотива, 100 вагона пътнически и не повече от 300 - 400 вагона товарни. Линиите  - държавна собственост, всичко останало частни превозвачи, наеми, старите вагони и локомотиви се режат за скрап, а там пари има и то много. Локомотивите след 10 години експлоатация, айде на боклука или се продават, така както на нас ни ги пробутват. Който не му харесва в БДЖ да ходи на полето да копа, по хитрите колеги отидоха да карат в метрото. А теорията, че се краде, кой не е взел един кламер от работното си място - такъв човек поне аз не познавам! Все пак сме форум за ж.п. моделизъм и не смятам, че тук е мястото. Има си достатъчно форуми - локомотивния и прочие. Тогава и нещата ще са по - добри, цените ще имат основание да са високи, а не кондуктурите в мърляви дрехи, полицаите ходят като мухи без глави, машинистите да са в униформи, както е било преди, а не единия по дънки като директор, другия с мазен гащеризон, та на ли за това си има депа за ремонт и там има хора които са за тази цел. Айде със здраве!
Админите май щяха да правят нещо и по топи раздел!?  :hi:

pach:
Стефане, вярно че работиш в радио, ама не съм очаквал да се подадеш на тази "пропаганда",
обслужваща определени интереси в железопътните превози. Жалко, защото заради подобни на твоето
мнение, тъпанарите в БДЖ си развяват байряка както си искат.
Съгласен съм, че България е започнала със селско стопанство и се е прочула с градинарството си,
ама се видя, че когато и бъди дадена възможност, може да се мери не със първите в индустрията,
но поне да тича някъде наоколо. Кремиковци, Радомир и т.н. са бутафорията на псевдосоциалистите,
но все пак имахме достатъчно добра индустрия особено в дните преди "избухването" на демокрацията.
Например правехме най-добрата електроника в соц.лагера, но както казваш форума е за ЖПмоделизъм.

Само искам обаче да те попитам, като "оставим" 50 локомотива, 100 пътнически и 300/400 товарни вагона,
какво ще моделираме (тя и без това колекцията ти е на чужд подвижен състав,
и  как ще идваш до София (може би на велосипед)!? А какво ще дишаме? И какво ще ядем (може би ГМО с въглерод...)?

Правил ли си си труда да сметнеш една товарна композиция от 40 вагона с локомотив какъв разход на
гориво има и колко са въглеродните емисии??? Дали са същите показатели като на 80 TIR камиона???

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия