Ето и обещаните снимки от мен:
Моя милост и Миро, файнали в кабината на Таури

. Влизайки в кабината те посреща хладинкаката от балкана(климатика явно работи но не се чува), докато Миро вади неговото Таури от колекцията. Моето остана в колата, понеже реших че ще има време да се върна и да го взема.


Блажени са веруюшите. Няколко минути на гарата и машината отива в пътническо депо за подмиване и гариране заедно с новите турски вагони
http://www.eltatech.com/upload/1116_024_In_Plovdiv/vclp/vclp0001.movА ето как изглежда машината от вътре

Вече в пътническо депо, машината я приготвят за подмиване


Част от маневрите на собствен ход в пътническо депо
http://www.eltatech.com/upload/1116_024_In_Plovdiv/vclp/vclp0002.movОще с влизането си се събра на практика всичко дето мърда да види нещо което е абсолютно непознато и абстрактно изглеждащо за Българските железници
Тук Миро слиза от Таури, след като "намаза" 1-2км возене от гарата до депото. Аз гОркия трябваше да си взема колата и 1116 021 от кутията и се разминах с возенето отпред в "самолета"

. Не е честно Миро!!!


Единия от машинистите подготвя машината(нещо по спирачната с-ма правеше за да не блокира, но така и не разбрах какво точно

)

Забелязвам че епротекла някаква модернизация по въпросната машина, малко в източно европейски стил. Феродото, монтирано аксиално на колелета отвън вече липсва, като демонтажа е направен по най парспурджийския начин(някъде даже болтовете/нитовете си стоят все още). Дали е работа на австрийците?!?

.
Една 52-ка поема Таури и го набутва в мивката



http://www.eltatech.com/upload/1116_024_In_Plovdiv/vclp/vclp0003.movОтиваме на втора четка

Полузимити, полуразлигавени излизаме от мивката. Видно е че само от страни миенето имаше някакъв ефект

И двете чела са си мръсни както си бяха. Мивката все пак е за вагони, а мивка за локомитиви в Пловдив поне няма. Явно се счита че това са излишни неща. Затова е и такова състоянието на машините ни, за разлика от вида на 10г Таури, което е все едно че сега излиза от фабриката.
Така измита, машината я подават на чело на влак от 6 нови турски вагона

С Миро подскачаме като хлапета покрай машината и търсим момента да снимаме моделите и оригинала заедно за да се види какво значи мащаба 1:87. Спират за момент и ние ще си чупим ръцете да навадиме моделите и да се снимаме с тях и 24-ката. Успяхмееее








Машината е вече гарирана

А ето ги и момчетата от Rail Cargo Austria, които бяха толкова любезни да ни обърнат внимание. Направихме си устата с Миро да си изпросиме фирмени фанелки на RCA с емблема, ама не ни огря

, аз даже и пари исках да дам, ама на най, не ни огря. Всъщност ако можеше да се купи аз бих си купил такава.

Ето и една емблематична снимка

Всъщност въпрсния моделе с номер 21 и като такъв е в групата от 5 машини, които имат лиценз да оперират в България, и въпреки че до сега не е идвала тук, чакам след пускането на моста на Видин, да я видим в действие и като оригинал. За мой късмет, точно този модел с товарен влак ще е част от представянето на влаковете по българските железници в моя макет. Кой да знае преди 5-6г, когато купувах тоя модел, че точно така ще стане!
Ето и машиниста на 52-ката

Тук се вижда за кои държави машината е лицензирана. Видно е че има място и за още


Като мивката не можа да измие челата на машината, се мина на нашенския си вариант на ръчното миене отпред

...и отзад

Че не се знае откъде ще снимат журналята

А ето тук се вижда как някоя ръчичка изключително некадърно е мазала със силикон или нещо друго подобно, в опит да спре явно някакъв теч поради не добра сглобка на прозорците по новите вагони. Предполгам, че омазаното по стъклата така и ще си остане. Както казах вече, вагоните изобщо не ме впечатлиха с дизайна си от вън, дано поне да са надеждни и качествени по движението и от вътре(аз лично се съмнявам!)


Накрая, да пожелая на добър път, и чакаме с нетърпение да видим 1116 024, както и останалите машини от групата на RCA в движение с влакове из България, за да можем да кажем с гордост, че и в нашата страна се движат едни от най-съвременните локомитиви.