Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

БДЖ през различните исторически периоди

<< < (36/36)

mitko0888:
Това, което цитираш, съм го писал тук като цитат на друго твърдение. Очакваше се да е ясна иронията в изказването ми. Ако трябва - ще обяснявам.

ПС: В тази версия на форума цитирането стана доста скопено ...

Jospen:

--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=3942.msg80988#msg80988 date=1345390197 ---Митко - не си прав. Реално дизел-електрическият локомотив се поддържа много по-лесно, а и могат да се постигат по-добри теглителни сили чрез по-малко натоварване. Износването на един ел. двигател е много по-малко и той е доста по-надежден от един кардан например. Ако погледнеме дизеловите локомотиви на съвременните производители - ще забележим, че дизел-хидравличните локомотиви почти са изтеглени от производство (ако не са съвсем спряни) - примери: Traxx DE; CAF Bitrack; Vectron DE, ER20 и др и др.


--- Край на цитат ---
От VOITH се опитаха да променят това с Mxima-c40

Jospen:

--- Цитат на: mitko0888 link=topic=3942.msg90213#msg90213 date=1374606719 ---Това, което цитираш, съм го писал тук като цитат на друго твърдение. Очакваше се да е ясна иронията в изказването ми. Ако трябва - ще обяснявам.

ПС: В тази версия на форума цитирането стана доста скопено ...

--- Край на цитат ---
E,не знам,че цитираш някого,но предположих,че има доза ирония.Както и да е,предизвика у мен положителни емоции  ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия