Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout

Сигнализация и означения в БДЖ

<< < (13/17) > >>

Vlado:
А тез готови модели от где, че и мен ме чака изработване (закупуване) на сигнализация за макета?

pach:

--- Цитат на: pach link=topic=399.msg66231#msg66231 date=1319011950 ---

Първата проба от фотоец на български сфетофори в ТТ, е достатъчно успешна!
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)
(Image removed from quote.)

Следва проверка дали правилно се сглобява и
светодиодите дали стават. ПРедстои разработка на основа за
електроконтактно монтиране в макет, както и на дребна серия за производство.
Ако всичко е наред на финала, може и материала бъде сменен с по-добър.
Както и разработка на същата серия в Н0.
Работата продължава.
 ;D ;D ;D

--- Край на цитат ---

Първият "падна". Механично всичко пасва и е добре. Спояван. Светодиодите са 1,8 мм - 2000 mcd.
 :yes: :yes: :yes:
Остава да се "обвърже" с проводници, да се обработи на външен вид и боядисан.
Важното е за момента че всичко става лесно и на място. Ще пробвам и лепене с "локтайт гел".
Може би ще придобие по-добра визия още преди боята.

Щото вчера стана въпрос за светофори, та и аз да покажа напредъка де... :blush2:

;D :im_so_happy: :boast:

Rizar:
Супер е, перфектно! На мен и така ми харесва без боя.  :) Все едно е много стар, паднала му е боята, раждясъл е...  :hi:

Vlado:
Една добра новина за жп моделистите, искащи да пресъздават родно по макетите си! Вижте това:



Тези светофори са приготвени за новата гърловина на гара Аспарухово, която в момента се реконструира.
Но обърнете внимание на пилоните - те вече не са тръба, а решетъчна конструкция, такава каквато се предлага и от фирмите, произвеждащи модели на светофори в различните мащаби, например:


(Изборът на снимка е напълно произволен)

Което прави все пак задачата "преправяне на светофор в БГ" вече не causa perduta.

Успех в моделирането!

TANO:

--- Цитат на: Vlado link=topic=399.msg89186#msg89186 date=1368771065 ---Но обърнете внимание на пилоните - те вече не са тръба, а решетъчна конструкция

--- Край на цитат ---

Тука си в грешка. Това си е класическата конструкция на българските светофори поне от 50 години. Ето ти още един пример:


Ей тука да се самоцитирам отпреди известно време:

В БДЖ има 3 типа конструкций на мачтовите светофори.Най разпространената и най стара е така наречената БДЖ конструкция.При нея табелата се прави от един лист ламарина и той е голям точно толкова за колкото фара ви трябват(от 2 до 5).Пилона е заварена железорешетъчна конструкция.Такива са светофорите, които правя и аз(вж. снимките от срещата през април).Втората конструкция е руската.Там се използват 2 типови табели от 2 и 3 фара,направени от лят чугун и ламарина и поставени на тръбен пилон с отделна стълба.Мисля,че на срещата през февруари Тачо беше донесъл правени от него такива.Именно тези светофори са най-много снимани в наредбата и затова многофаровите светофори са с по две табели.На Централна гара са такива.Третата конструкция е чешката.При нея всеки фар е отделен и с малки ламарини отстрани.Сглобяват се толкова фарове един за друг, колкото ви трябват ,слагат се в двата края ламаринени заглушки и така получената табела се монтира на тръбен пилон със отделна стълба.Правил съм и такива-вж. пак априлските снимки.По настоящем в ЗАТ се произвеждат само такива светофори.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия