В тази тема на предната страница.
От тук:

и размерите са същите, но 120 пъти намалени.
На трифаровия основната табела е с размери ~12,2 мм (H) и ~7,1 мм(L) при изчислени 12,25х7,16мм.
Фи на отвора ~1,4мм при изчислени 1,75 мм
Тук стана раздвояване - трябва да се ползват светодиоди с фи=1,6 мм но не стана.
Козирките са с дължина ~6,0 мм при изчислени 6,6 мм (тоест за 800мм в 1/1).
Огъването не е проблем за всеки собственик на пълноценен бондер.
Има и по скромен вариант ---> калъпче, метално сърце и чукче.
Всяка козирка е като част от тръба - тоест има цилиндрична форма след огъването.
То и светодиодите нещо не ги доставят, та се сменят с по-масови (1,8мм).
Кутията отзад е правоъгълна обща от съображенията на технологията.
Основата на мачтата е също в няколко модела (зависи как се сглоби).
Може да я сменя с отливана от смола. Шук още е отворено развитието.
Нашите светофори са с "оптика" от 240 мм, на мачтовите светофори и 170 мм на маневрените (приземните).
Тоест, направен е компромис от ецване+един вид+втори вид светофори, за да се получават комбинации.
Така при приземните само се намалява носещата табела за да се закрепят снамалените козирки.
Набляга се на възможността от комбинация за маневрени и мачтови сфетофори,
като вторите да могат да се комбинират 2, 3, 4 и 5 фарови такива.

Както и допълнителна (бяла?) светлина на самостоятелен фар при мачтовите.
Не е късно да променям нещата.(А в Н0 няма още)
Предстои и проби на ажурни мачти.
Ако ми дадете истинските размери,
защото тези съм ги свалял от горния чертеж и
каквото можах да измеря на гара Захарна Фабрика.