Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts
Идея за макет GT1
pach:
--- Цитат на: GT link=topic=4011.msg83129#msg83129 date=1351359725 ---А какво ще кажете ако надигна само задната част на макета със 7 см.(там където е гарата)?
В завоите има достатъчно място да го направя като спазя правилото 4х1000. Т
ака видимата гара ще е на високо и ще се вижда много добре отвсякъде.
--- Край на цитат ---
Може разбира се!!! Въпрос на желание и майсторлък. Тогава спускането към подземната гара ще е доста по дълго обаче,
но пък ще е доста плавно и макета ще стане ...триетажен.
--- Цитат на: GT link=topic=4011.msg83129#msg83129 date=1351359725 ---И ме мъчи още един въпрос.
Как ще разбирам на подземната гара къде точно се намират влаковете като няма да имам пряка видимост?
--- Край на цитат ---
Има два/три начина за което.
- употребата на датчици за заетост на коловоз (сложно за начинаещи).
- просто гарата остава отворено от към страницата и се вижда всичко в нея.
- прави се вратичка на панти от стъкло - хем имаш достъп при авария (дерайлиране)
хем прозрачността ти запазва видимоста, но пази от прах.
...и т.н.
--- Цитат на: GT link=topic=4011.msg83155#msg83155 date=1351493798 ---След пробите вчера сам си отговарям на въпроса:
няма да стане, защото нма да има място за кабелите и механизмите под гарата ;D!
...
--- Край на цитат ---
Кое няма да стане? И в двата случая - моето предложение и твойто (горната гара да стане на трети етаж)
място винаги има, най-малкото щото не е казано че механизмите трябва да са непременно под управляваните разклонения.
Всяка машинка за задвижването им, може да бъде монтирана на доста голямо разстояние от управлявания механизъм,
като осъществява управлението му посредством удължител със съответната форма. Удилжитела е твърда тел
с произволна форма и дебелина около 1 мм (става перфектно от телоподаващ електрожен)
която тел предава движението от механизма към разклонението без никакъв проблем.
Ако е по дълъг и дори наставен - се прикрепва да преминава през месинговата част от лустер клема 4 кв.мм
която го държи под (или над) плоскостта, като с такава месингова част се наставя и ако е от две парчета.
Може да се управлява през ъгъл с приложението на центрован диск с отвори за телта,
подобно на "кръстачката" ползвана при сервомашинките.
Впрочем доста хора ползват такива сервомашинки за задвижването на разклоненията си.
Ivo Nedkov:
Поздравления за чудесния макет! :hi:
Предстои много работа, но с подробните планове на pach,
нещата ще бъдат по-лесни... Успех! :good:
GT:
Здравейте!
Благодаря на всички Вас, които ме окуражавате!
А на pach- :drinks:, когато се запознаем!
След много неуспешни опити върху макета, мисля да се откажа от двойното трасе в полза на ето таи идея:
Основните ми аргументи са, че старото трасе изглеждаше много неестествено върху макета.
Ще ми е от голяма полза, ако отново коментирате и ми дадете нови предложения!
Тук идеята ми е да скрия задната гара под нулевото ниво, а стрелките в завой в тунели, за да мога да разменям композициите.
Поздрави!
Георги
liro4605:
Лишиш ли се от двоиното трасе ще се лишиш и от това ,а повярвай ми дали на макет дали в реалноста си е тръпка :hi:
http://vbox7.com/play:d9f7d6c9
http://vbox7.com/play:f22539ae67
Аз, или лично не мисля да се лиша от това и се радвам,че хората около мен ме разбират :drinks:
Rizar:
Моя съвет е трасето да ти двойно. Можеш да караш 2 влака независимо един от друг. Моето беше полу-единично, полу-двойно и от опит знам че напълно двойно трасе е много по- удобно и яко. :drinks: :hi:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия