ВАЖНО !!! | IMPORTANT !!! > Новини и предстоящи събития | News and upcoming events
Унгарска жп приказка-среща в Будапеща Октомври 2013
pach:
Ванката направо ме `утепа, с това чувство за хумор!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
То и телефона сигурно немците ще осигурят ! Някакъв "протокол" за телефонията нямат ли?
То и там май ще е на английски, ама ако не са много млади по съседните гари, хич не се притеснявай,
ако не разбират жестомимичните реплики ала Стоичков, минавате директно на агресорския ...руски.
Всички бивши соц.чеда са го учили и са свикнали на дисциплина като го чуят.
Но ако са хора родени след 90-та година - изградете си предварителни контакти (още при сглобяването) и
ще си направите (за всяка гара) по пет бели листа с основните сигнали в графичен вид, като уеднаквите
вижданията си по тълкуването им. Вдигат се при нужда високо над главата в посока получаващата гара.
Така също са правили на някои по-стари срещи (особено преди вкарването на RUT-интерфейса). :yes: ;D
Абе Ванката от къде извади този емотикон!?!! ;)
Ахаааа ето го....
zazo:
Тук по едно време се чувствах като на мач Сампрас - Агаси :lol:. Цялата дандания обаче ме подсети за един въпрос, който отдавна искам да задам. Кое наклони везните в посока, първото международно участие на КЖМБ да бъде именно с модули в мащаб ТТ? Предвид бройката и степен на завършеност на модулите в HO, предпочитанието към този мащаб на по-голяма част от членовете и много по-големия избор на сбирки и събития в НО, избора поне за мен бе изненадващ.
emilchaushev:
Зазе, много е просто...
За изложението знаех от моя приятел унгареца. Единствено fktt обявиха на сайта си, че ще участват, а те карат в ТТ. Моя приятел унгареца също е в ТТ. Нямахме абсолютно никаква информация за другите клубове в H0, а и да мъкнем H0 модули до Унгария без да знаем какво се прави, как се прави за мен беше налудничаво.
В сегашния формат първо участваме само за проба за да се учим, защото можем да очакваме всякакви изненади... В сегашния вариант имаме само две чела за връзка със съседни модули, така, че и да стане издънка ще можем да отреагираме в рамките на предварителното време за строене на трасето (искат ни два дни преди изложението там- на първия се обясняват инструкциите кое как се прави, а на втория ден се строи трасето и се правят пробни карания за да свикнем да управляваме с FRED/FREDI).
Така, че логичния избор беше ТТ. А по този начин даваме форс и вътрешно в клуба да имаме трасе в друг мащаб освен в H0.
Ако ни хареса h0 трасето там, може пък следващата година да сме с него. И без това организаторите не обичат всяка година да е едно и също и търсят новости, за това нашето участие, както се вижда на сайта им е анонсирано единствено.
ivo:
Спонтанно :) и с много положителни емоции. :dance1: Просто нещата се случиха :) къде със стари унгарски познанства на Емо ;) пък и да пробваме как се кара с локоНет :yes: да създадем контакти за бъдещи съвместни участия :good: Преди години с Лъчо си мечтаехме за Балканска среща. bg&flag Дано някой ден да доживеем една :yahoo: bg&flag :yahoo:
...
И още веднъж благодарствен поклон :hi: пред идейния баща на проекта "Национална среща на железопътните моделисти в България" Марио Гиргинов :clapping:
Mixy:
В тоя ред на мисли се чудя, защо все трябва да се учим от другите?! Не можем ли да се организираме и да свържем всичкото модул що има в България на наша си всеобща модулна среща в даден предварително избран мащаб? А може и паралелно в 2 или и в трите основни мащаба. КЖМ вече има опит с прекрасната инициатива на Националните срещи на железопътните моделисти. Просто срещата трябва да се обяви като модулна инициатива, да се направи разписание и да действаме! Ние да не сме по-смотани от унгарците, я? Пък и ще поканим и другите балкански нации да се включат и направо ще конкурираме другите европейски срещи и то сериозно - все пак България е на кръстопътя между Европа и Азия. :yes: :yes: :yes:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия