Мистерията е разгадана!!!!

.
То хората са казали, че утрото е по-мъдро от вечерта, ама ние все нали бързаме, бързаме....
Та резултата от умозаключението е следния:
При мотрисите има един проблем основно заради дължината им и особенно при тези които са с допълнителни прикачни вагони, при които дължината може да мине 2м. Та проблема е следния:при push-pull движение, ако токоснемането е от челния и задния вагон едновременно, стъпвайки на изолирани участъци(пред светофор примерно), ако челната секция(токоснемане) не е отделено от задната секция, то реакцията на влака на затворен семафор ще започне чак когато и задната секция попадне в изолирания участък. При 2м композиция обаче, се пита колко дълъг трябва да е изолирания участък за да спре композицията пред светофара, и ако по същото трасе се движи нормален товарен влак примерно с локомотива нечело, как и двато влака да спрат на приблизително еднакво разстояние пред светофора. Отговора е това, за което се чудих вчера. При потегляне в дадена посока въпросното реле превключва захранването от към челната секция по посока на движението, като така от раз се решава въпросния проблем. А при мене блокирането на движението е било тъй като аз ползвах само едната челна секция за пробване на декодера. Така при смяна на посоката, просто не е имало от къде да дойде захранващия ток

.
Много тъпо от моя страна, но пък от друга това стана причина да си дам отговора на въпроса за причините за вграждане на въпросните релета, който ме гложди от известно време.
Та така, да знаете и да имате в пред вид, за какво са въпросните релета, и да не ги запоявате на късо, въпреки че привидно нямат особен смисъл.
Както знаете, обаче, НЯМА НИЩО СЛУЧАЙНО В ТЕХНИКАТА!!!!!
