Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Композиране на влаковете.

<< < (3/9) > >>

Adrian:
аз лично непрекъснато композирам   :pioneer:

Boris 2-12-4:
ПривеД!

Въодушевен от невероятния интерес по тази тема, стотиците постове , поздравления и окуражавания, както и изхождайки от това, че БОЛШИНСТВОТО ОТ ФОРУМЦИТЕ СА ПИСАЛИ, ЧЕ СЕ ИНТЕРЕСУВАТ ОТ БДЖ??? :lol:(за чий...), продължение 1:

Годината е вече 1988 т.е. епоха ІV.
Следват влаковите композиции 50 години по-късно от  предния ми пост...
Всичките влакове са от Варна до София.

Категория на влака: ПВ, № на влака 2102. състав: 1 поща, 1Д, 5 Б, 1F поща.  

Категория на влака: БВ, № 222, състав: 1 поща, 1Д, 4Б, 1А, 1 ВР,

Категория на влака: ЕВ, № 208, състав: 1Д, 5Б, 1А, 1ВР,

В 202 влак даже е имало киносалон вагон...

Boris 2-12-4:
Не можейки да избягам от хилядите възгласи "Дай още!!! Още Дай!!!"  продължавам със скромните си писания за композирането на БДЖ влакове.

Този път товарни влакове 1988 година, 50 след разписанието от 1938.

Категория: ЕТВ, № на влака: 20404 . Дестинация: Ва-Го; Ва20.17 - Гор. 6.00; С товар, омнибуси, вагони с контейнери, и вагони голяма бързина и групи:
І група - Каспичан и транзит (К-Р, Смл-СИ)
ІІ група - Шумен и транзит
ІІІ група - Търговище и транзит
ІV група - Г. Оряховица и транзит всички направления
Маневрата се извършва и с влаковия локомотив

Категория: ДТВ, № на влака: 20504; Ва 4.06 - Гор. 21.45
С товар за Гор и транзит 2200т

Категория: ДТВ, № на влака 70450 ; Ваф 2.05 - Г.о. 8.36 - Вц 17.00; с фериботни СДЖ вагони - габарит 0-Т и 01-Т в две групи:
І група - Мездра и транзит
ІІ група - Червен бряг и транзит

Категория: ДГВ, № на влака: 20734; К 7.30 - Гор 13.40;
С товар в трупи както следва:
І група - Попово  за гарите Кар, Пв, Ся
ІІ група - Стражица за гарите Стц, Дц, Ке, Чес
ІІІ група - Г. Оряховица и транзит
От гарите Пв и Стц взема товар за Гор и трз.
Вози и фериботни СЖД вагони габарит 0-Т

Маневрен влак:
20888 ; Ва 14.43 - Слр. 15.47
С товар за гарите в уч. Сл -Срв; Ю-Во.


 

Boris 2-12-4:
Каква жега, каква жега... :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Продължавам с 1988 година.
Полезна дължина на най-дългия приемно-отправен коловоз на жп гарите в метри:
Варна -                                         496
Варна - Разп.                                752
Белослав                                     745
Повеляново -                                847
Синдел - Разп.                              800
Синдел                                         683
Провадия                                      830
Каспичан                                      683
Шумен                                          662
Търговище                                    667
Попово                                          890
Асеново                                        530
Стражица                                      784
Г.Оряховица                                  526
Г.Оряховица Разпр.                        795

Допустими максимални скорости при преминаване на влаковете през стрелките в км/час
1. Гари с английски стрелки - К-Сп , входни и изходни стрелки според разписанието, но не повече от 90 км , а в отклонителен коловоз 40 км.
2.Всички останали Според разписанието, но не повече от 100 км и в отклонителните коловози 40 км.
3.Спирачни разстояния и необходимите спирачни проценти:
Спирачен път 1000м, категории влакове: ПВ 84%, ЕМВ 84%, ТВ режим "Т", 80км/час - 45%, 70 км/час - 30 %, 60 км/ час - 40%.
Спирачният процент 30 се отнася само за товарни влакове композирани само с товарни вагони СЖД.
Допустими максимални скорости - Ва-Го.
Почти всички са между 100 и 120 км 130 има само Шн-Клг, а 65- Г.Ца -Ся, 80- Клг-К, Ся-Кар, Стц.Го.

Boris 2-12-4:
Каква заинтересованост, какъв наплив... Даже децата ме спират на улицата - " Чичо, ще ми композираш ли и на мен влакче?..." :angel: :diablo: :sarcastic: :sarcastic:

Продължавам с теснолинейки.
Едни изгубени във времето линии като Червен бряг - Оряхово.
Годината е 1938.

Допустим товар в тона:

Смесен влак:                                  Товарен влак:
Чб-Койнаре    250                           300
Койнаре - Кнежа  120                     145
Кнежа - Бърд.Кладенец 200            250
Бл.Сл -Бл.Слатина сп. 120               170
Бл.Сл. Оряхово            300              350

Машината е № 1-10, тип 1-3-0.

Смесен влак 102, степен 10,  тр.4.05 пр. 8.30
Товарен влак 122, степен 10р тр. 4.40 пр. 10.00

Състава на влаковете, го има някъде из моите публикации в началото на миналата година в този форум, кога още ручах доматите с колците в този сайт...

50 години по-късно. 1988 година.

Категория на влака: СВ, № на влака: 21201; Чб. 3,15 -Ох 7.42 ; състав 3Б+ товар до 300 т бруто, бруто за гара Бсл, Миз, Ох.

Категория на влака: МВ, № на влака 21801, Ч.Б. 7.30- Ох 13,56.
2Б до Бсл + товар до 300 тона бруто за и от гара Кж,Бсл, Ат. Крушовица, Миз, Ох.

Категория на влака: ПВ, № на влака: 21101; Ч.Б. 8.47-Ох 12.07;
състав: 1Д, 4Б.

Таблица за полезната дължина на най-дългия приемно-отправен коловоз в метри:
Червен бряг          442
Койнаре                442
Кнежа                   385
Бяла Слатина        351
Мизия                   518
Оряхово                405

Максимални скорости: ЧБ- Миз 40 км/ч, Миз- Ох 30 км/ч, за пътнически влакове 45 км/ч по първото тракционно рамо, 40 км/ч по второто.

Тук ще добавя, че нашите максимални скорости за 760 мм, са по-високи от тези в двете Германии по това време!!!

Хайде,чао, че досадих ... :boredom: :boredom: :boredom:





       



Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия