Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Композиране на влаковете.

<< < (7/9) > >>

gzo:
Mерси Красене !

liro4605:

--- Цитат на: emilchaushev link=topic=4136.msg85628#msg85628 date=1358096307 ---На мен винаги ми е било чудно при композиране на товарни влакове взима ли се предвид вида вагони и как се редят? Например имаме 10 цистерни, следвани от 3 празни платформи и след тях 5 Конски вагона. В този случай челното съпротивлението на конските вагони не би ли могло да се избегне като се сложат след цистерните или това няма значение, а се взима предвид единствено реда на обработка в следващата гара или дестинациите н а групите вагони?

--- Край на цитат ---

--- Цитат на: tritehiksa83 link=topic=4136.msg85632#msg85632 date=1358097608 ---според мен товарните вагони се композират според дестинасията им.

--- Край на цитат ---
Ето едно малко пояснение в случай,че още ви интересува понеже темата е стара,но пък винаги актуална.Касае се за определен род влак и се постарах да го направя със снимки.
Когато се вози влак с пълни цистерни то има значение вида им.Дали са бензинови,газови,циментови и тнт......В нашият случай ще ги разделим на вагони с лесно запалими и вагони с лесно избухливи вещества.Лесно запалимите са бензини и други от рода им,лесно избухливи са газовете.
Зад локомотива за предохрана от леснозапалимите се поставят 2 вагона или 4 оси

В случая вагона е 1 но е 4осен
Между лесно запалимите и лесно избухливите се поставят пак 2 вагона или 4 оси

Винаги лесно запалимите се поставят пред лесно избухливите и общо взето влака изглежда така


Сега искам да поясня ,че има още изисквания за броя на групите вагони,но към момента не искам да усложнявам ,по-натам.

За така наречената предохрана могат да се ползват друг вид вагони или дори цистерни,но празни.

Ако имате неясно или интерес каквото знам,ще кажа.

zazo:
Миро, в края на влака не се ли слага също нещо за охрана?

liro4605:
В края на влака от този тип се слага охрана,когато по трасето се предвижда да се закачи на опашка бутащ локомотив.Дори и да не се даде от начална гара охрана,то по трасето се предвижда къде може да се даде и тя се закача заедно с бутащият локомотив.
Ако,такъв влак е раздвоен по трасето и опашката му трябва да бъде изтеглена от друг локомотив от към гарата на изпращане и влака няма на опашка охрана,то следва локомотива който,ще я изтегля да замине с такава.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Благодаря,за въпроса!

bazitov:
За още информация винаги има интерес!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия