Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Mакетът на gregary

<< < (41/77) > >>

jopeto:
 :hi: :hi: :hi:

МАШИНИСТ:
 :clapping: :clapping: :clapping: :hi: :hi: :hi: :drinks: :drinks:
БЕЗМЪЛВЕН СЪМ !!!
Не добре , А отлично.Това трябва да се види на живо !!!

gregary:
Благодаря!


--- Цитат на: Mixy link=topic=4300.msg110266#msg110266 date=1515839400 ---... Снимай следващия път някой тир, pls  :yes:

--- Край на цитат ---

Настъпваш ме по болна тема... ;D
Принципно, идеята за FCS беше да имам две МПС-та, които да обикалят по трасето.
МВ с каравана и Бус за да внесат някакъв колорит.

Обаче... :) от Фалер пуснаха
и изкушението е голямо. С ремарке отзад ще е супер.

Не ми се иска да наблягам много много на FCS, щото едно ли е (средствата...), а и три МПС-та по едно трасе, да не се догонват и бутат. Не съм предвидил стоп-машинки, сензори и т.н.. Да е съвсем елементарно.
Но, ще видим кое ще надделее... От сега знам краят (КЕФЪТ)  ;D

Усещах, че нещо ми куца по трасето като визия  и разбрах, че това е тунелния портал, който бях предвидил за изход от голямата спирала. Той е на NOCH profi, но не ми допадна. Принципно фабричните портали са с големи отвори, за да се вписват в малки радиуси и това ме дразни. Стоят някак си нерЕалистично около преминаващия подвижен състав. Бях си казал, че ще се пробвам да сложа почти всички видове тунелни портали на макета, без да се повтарят. Та, на изхода от голямата спирала видях възможност да сложа двата северни портала на Simplon tunel. Едно, че имам сантимент към него, едно че е и част от емблематичното трасе на BLS. Всъщност, тунела е с две тръби дълги. Първата е прокопана 1905 с дължина 19 803 м., а втората през 1921 с 19 824 м.. По средата на тунела е границата между Швейцария и Италия.

Та, отделните етапи...

Изрязване от шперплат:


Предварително напасване:



Полагане на бетон-контакт с посипка:


Полагане на гипсово лепило:


Стартиране на фината работа:


Пръскане с аерографа:


Проби към трасето:


Полагане на гипсови отливки на тръбите:


Проби:





Оригиналът:

jopeto:
 :swoon: :swoon: :swoon: :swoon: :good: :good: :good: :good: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi: :hi:

gregary:
Такааа....  :)

Митко ме подсети за направата на преход между двете трасета, които изградих лятото...
Много са характерни в швейцарските трасета, преход между линиите ей така в "нищото", демек в междугарието. Поради каква причина, не знам. При нас не знам да има или по-точно не съм виждал. Но, няма значение...
Взех стрелките с най-малко отклонение на Тилиг елит, но въпреки големия радиус, трябваше да играе резачката, за да ги напасна и да не разширявам отстоянието между трасетата.




Доволен съм от резултата. Стрелките са скоростни и "влаците'  :) минават безпроблемно.

Тези дни, наблегнах с изграждането на ВЕЦ-а. Започнах с направата на електрическата площадка или както там се нарича ( извинявайте, но с тая терминология не съм запознат). По нея са сложени всиките ел. атрибути и е сложено осветлението. Остава да поставя и жиците свързващи отделните елементи. Площадката засега ще е подвижна, за да не ми пречи в изграждането на ландшафта. Слагам я, за да видя кое къде е.



осветление:


ефекти:



И ВИДЕО

Административната сграда:



Осветлението й ще бъде само външно


Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия