Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Mакетът на gregary

<< < (42/77) > >>

Mironista:
Браво Грег,

Аз като Електронженер и човек занимаващ се с доставка и изграждане на ВЕЦ-ове мога да кажа браво. Казва се повишаваща подстанция и като гледам твоята е класическо изпълнение ОРУ 110KV, демек Открита разпределителна уредба с маслени прекъсвачи и въздушни разединители. Маслените трафове са много яки и като цяло става много добре! Браво

eurostar:
Този труд дава желание и у другите да работят. Красота на всеки сантиметър! Тунелните портали са убиийствени. А за ВЕЦа - нямам думи. Аз ще правя този от Бов (на Искъра) поради липса на пространство.

Относно стрелките в нищото - това го има навсякъде в западна Европа, особено при TGV. Трябва само да се намали скоростта от 320 на 170 км/ч при преминаване през стрелките в отклонение. А в България и аз не съм виждал такова нещо. Но нашите гари са толкова много и на близо, че няма смисъл от екстра стрелки в полето.

Поздрави за постигнатото. Нямам никакви забележки. Продължавай в същия дух.
 :clapping:

pach:
Жорж, ВЕЦ Бов-север или Бов-юг ще правиш?
Дай някакви снимки, ако може.( в твойта тема разбира се)
 :hi:
Вец Лакатник е интересен също, с откраднатото от реката под бунгалата!

gregary:
Днес с малкият си играхме следобед с направата на лифта в макета. Оказа се доста трудоемка и пипкава работа, специално да напаснеш носещите въжета и обтегачи в една линия , както и да спазиш градусите в наклоните. Засега всичко е на фаза напасване и натаманяване преди да почна да "гипсирам" спиралите с ландшафта.

Brawa Titlis-Bahn

Доволен съм и отивам да си почивам, че мЪ заболя гърба и трябва хоризонтално положение... :)

п.с. Ей, най-сетне му дойде ред на тоя лифт. Прашлясваше само в кашона повече от две-три години... :dance1:

totomoto:
ЛИФТ!!!! ДЕЙСТВАЩ!!!!  :yahoo: :clapping: Това хоби не спира да ме изумява! Следя темата с интерес!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия