Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Mакетът на gregary

<< < (9/77) > >>

Rizar:

--- Цитат ---Последната снимка (със скалите),не е от моя макет.Дал съм я като идеен пример за планински релеф,към който ще се стремя.
--- Край на цитат ---
Да, да. Разбрах.  :)

--- Цитат ---идеята ми е да работя по него доста години (през свободното си време - все пак е хоби!)
--- Край на цитат ---
Така е, апетитът идва с яденето, а винаги е по- сладко като се яде по- бавно.  ;)

gregary:

--- Цитат на: gregary link=topic=4300.msg89989#msg89989 date=1373395163 ---Минах рекатааа... :yahoo: (поне на дървенИя :haha: )

--- Край на цитат ---

Минах реката,сега почнах да качвам планината...
След първият тунел има леко криволичещо трасе изкачвайки се с лек наклон (някъде около 2%)
преди да влезе във втори тунел и след това в спирала.



Понеже смятам к.м. да  ми е действаща (а дали ще успея... :scratch_ones_head:) в спиралата сложих такава,докато още я изграждах от релса на ПИКО А глайс. Захващането й запоих за парче от същата релса,залепено и заковано за носещата конструкция.




В началото пробих дупчица за която ще вържа видимата к. мрежа,която ще мина през портала на тунела.


Изкачвам се почти три оборота на по-горно ниво,където ще е малка планинска гара от три коловоза и един глух.Наклона в спиралата е 3 - 3,5 % приблизително.Радиуса  на външната линия е 46 см.,а на вътрешната - 40 см.От външната страна на линиите подлагах 2мм.парченаца от симона за да се получи допълнителен вираж.

Сглобих и сгради,които влезнаха в градската част,а тя според мен е на 85 - 90 % готова откъм сграден фонд.
Кметстово:


Пощата:


и други - срещу трамвая в дъното.


Направих водна кула и и кран за въглища за депото.Много ме кефат подобни съоръжения,като ги смятам за задължителен атрибут за едно депо па макар и в по съвременните епохи.С идеята да обслужват евентуално атракционни влакове.


Ще трябва хубаво състаряване на крана,но това по-натам...

Започнах пероните по гарата.Пети и шести коловоз го бях баластирал още миналата зима,но с баластра за НО на Аухаген.Стоеше ми доста едра,а после видях и в темата за баластиране,че се дават препоръки да се  слага такава за ТТ. :hi:С малкия доста се потрудихме докато я премахнем и сложа ТТ-ска.Първият перон е дълъг 2.40 см. за да приема/изпраща съвременни композиции от по седем вагона.Върху пероните положих и ограничителна бяла лента.Сложил съм осветление на гарата и прилежащия и перон.Също и на магазията.Покривите на втори и трети перон само съм ги сглобил,но не съм ги залепил за самите перони.Ще го направя след као им сложа осветление и на тях.
НО и ТТ:









На пероните съм предвидил да сложа лампи и човечета,но по-натам...

http://www.youtube.com/watch?v=Qq0UTzNztHA&feature=youtu.be
http://gregary77.snimka.bg/hobby/naprava-na-maket.625095.25221797

П.П.Ако на някой се отварят трудно снимки ще се пробвам да ги намаля.

widowmaker:
Гриша, какъв е тоя кран с кюмюр на макета ти?
Нали уж нямаше да има парни локомотиви?
Иначе евала, копаш по тоя макет упорито и постоянно и става много добър.
Само един въпрос:
Каква е оная чука в десния коловоз след бретела?
Ще вземе да дерайлира някой влак...

mill:
Малее,то по- голям  от клубния :hi: :clapping:

nilfe:
Ей Грег, трябвало е да станеш дърводелец, я как ти се отдава кроенето и рязането на дърво. Имам въпрос, Тази релса, дето си я сложил за контактна мрежа, няма ли да ти изяжда бързо пантографите. Не трябва ли материала за к.м. да е малко по-мек от материала на пантографите. Например Viessmann виж какво предлагат, месингова лента: http://www.viessmann-modell.com/shop/media/pdf/german/4195-01-DE,%20GB.pdf . Иначе супер става.  :hi: :hi: :hi:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия