Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Mакетът на gregary

<< < (10/77) > >>

gregary:

--- Цитат на: widowmaker link=topic=4300.msg92127#msg92127 date=1382566726 ---Гриша, какъв е тоя кран с кюмюр на макета ти?
Нали уж нямаше да има парни локомотиви?

--- Край на цитат ---


--- Цитат на: gregary link=topic=4300.msg92125#msg92125 date=1382562635 ---Направих водна кула и и кран за въглища за депото.Много ме кефат подобни съоръжения,като ги смятам за задължителен атрибут за едно депо па макар и в по съвременните епохи.С идеята да обслужват евентуално атракционни влакове.

--- Край на цитат ---

Дани,тук съм дал отговора предварително.Може би (на ушенце ти го казвам,да не чуе никой  ;D) ще си направя една атракционна композиция с ВR 001 131-2 der DB, Epoche IV Roco или нещо подобно.


--- Цитат на: widowmaker link=topic=4300.msg92127#msg92127 date=1382566726 ---Само един въпрос:
Каква е оная чука в десния коловоз след бретела?
Ще вземе да дерайлира някой влак...

--- Край на цитат ---
Сигурно имаш предвид тая снимка:
http://media.snimka.bg/s1/2583/031409141-big.jpg?r=0
Тук,чука стои пред линията която ще води към депото.Тя излиза от 4-ти коловоз.


--- Цитат на: nilfe link=topic=4300.msg92135#msg92135 date=1382621820 --- Имам въпрос, Тази релса, дето си я сложил за контактна мрежа, няма ли да ти изяжда бързо пантографите. Не трябва ли материала за к.м. да е малко по-мек от материала на пантографите. Например Viessmann виж какво предлагат, месингова лента: http://www.viessmann-modell.com/shop/media/pdf/german/4195-01-DE,%20GB.pdf .

--- Край на цитат ---

Нил,не знам кое трябва да е по-меко и кое по-твърдо,но все си мисля,че ще ми е по-лесно да сменя пантографа. К.м. след като има спирала е по-трудоемка,не че е невъзможно да се смени и тя... ;D :scratch_ones_head:  То,ще си покаже...

Иначе,на много места съм виждал в тубата к.м. от релса.Ето и тук

widowmaker:
Гриша, никакъв чук, изял съм една буква, имам предвид чупката след бретела (дясно) на влизане в гарата:



При положение, че и двата коловоза имат еднакво отстояние от перона в началото,
не виждам какво е наложило да се получи такова изместване в десния коловоз.

petevsk:
Според мен изместването на коловоза е направено за да могат двете стрелки да се свържат с бретела.

gregary:

--- Цитат на: widowmaker link=topic=4300.msg92142#msg92142 date=1382638603 ---Гриша, никакъв чук, изял съм една буква, имам предвид чупката след бретела (дясно) на влизане в гарата:

(Image removed from quote.)

При положение, че и двата коловоза имат еднакво отстояние от перона в началото,
не виждам какво е наложило да се получи такова изместване в десния коловоз.

--- Край на цитат ---

А аз къде отидох... :lol:
Това е другата гърловина.Ще я нарека дясната.
Стана така,че бретела в лявата гърловина е с по-широко междурелсие спрямо перона.Съответно с втория/десния коловоз направих лека чупка към перона за да го доближа.

По напред го бяхме обсъждали.
Изпънах коловозите от двете страни на перона,като мярка за отстояние от него ползвах вагон в по съвременна епоха (грешка!).Съответно в дясната гърловина си разположих стрелките на 1-ви и 2-ри коловози,като ги заковах и сложих отдолу канрадските механизми.
Но!
Подкарах и вагони от атрак. композиция от ІІ еп. с SBB Се6/8 (крокодила)

и се оказа,че вагоните имат на талигите някакъв компресор или не знам там как се казва.

Той се опираше в перона.
За да не премествам дясната стрелка заедно с механизма и да режа преходната релса м/у стрелката и стрелката от 1-ви коловоз,реших да мина с по-малкия дявол.
А именно,да отдалеча 2-ри кол. от перона.Така,хем щях да поизпъна кривката в лявата гърловина (за която говорехме по преди в темата),хем щяха да си минават вагони от ІІ еп..А може и парни лоци с техните цилиндри.
Та,се получи това:

Впрочем,на живо не се забелязва чак толкова това изместване от може би 2мм.На снимката е на фокус и бие на очи.Но,на мен не ми пречи.Така е по-интересно ;D

TANO:

--- Цитат на: gregary link=topic=4300.msg92145#msg92145 date=1382645567 ---Така е по-интересно ;D

--- Край на цитат ---
Но все пак малко разваля гледката. Обаче това е ситуация, която съм я виждал и в доста гари. Гриша ти поне пътуваш до Побит камък. Слез някой път на Елин Пелин, застани на перона между втори и трети коловоз и снимай втори коловоз страна Казичене. Точно по същия начин е разкрачен като твоя за да обхване по широкия перон, който го направиха преди 10-тина години. Преди си беше успореден на трети „каливос„. Така,че нямаме право на критика :yes: :drinks: На кой му не Аресва да не гледа

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия