Размерите на автобуса са: дължина 35 см, ширина 11.5 см, височина 18 см. Наистина не може да се сравнява с нищо. Направо беше тръгнал да "продъни" рафта на витрината на секцията вкъщи. Каросерията е метална - от месинг, също шасито, кормилната уредба, джантите и всички дръжки и багажници.
Ето тук има малко по-хубави снимки на "наследника" му, единствената разлика е, че е боядисан в червено:
http://www.sunstarmodelcars.com/2915/2915.htmАз, когато го снимах, пропуснах да му сложа огледалата и мигачите.
Всъщност "доставката" на този автобус беше провокирана от получилото се преди известно време тръбене из форума от някои видни специалисти, че т.нар. месингови H0 и N модели за по 4-5 бона са "уникални", "велики", "с превъзходна, ненадмината детайлност" и т.н. В крайна сметка всичко това се оказаха празни приказки, понеже лично имах възможността да съзерцавам на живо такива модели по магазини и изложения в чужбина, та видях за какво става дума. На всичкото отгоре когато стане въпрос за реално движение по релси, излагацията е тотална, а в добавка нямат и осветление. Практически единственото им достойнство е, че са скъпи и че не всеки може да си ги купи - в действителност стават само за гледане на витрината и за "фукня".
Иначе автобусът се намира за 120-130 евро включително доставката, аз моя го взех за 120, но явно бройките са доста лимитирани, понеже търговецът, от който го купих, чакаше на него три месеца да му го доставят, а после, нали на тъпанарите от ДиЕйчЕл политиката им е такава, че пратките от Германия за България минават през Гърция, си чаках и още три месеца, за да го получа, за което време беше отишъл от Гърция в Босна и Херцеговина, после обратно в Гърция, та най-накрая пристигна - поръчах си го за Коледа, а дойде юни. Но наистина чакането си заслужаваше - аз лично по-детайлен модел на каквото и да е не съм виждал. По едно време се шегувах, че сигурно ако го бях поръчал да го доставят в Петрово, на 35 километра югоизточно от Сандански, а не в София, по-бърже щеше да дойде.......