Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Теснолинейката - HOe

<< < (5/8) > >>

stefanoff:
Въпроса е едреенето е двупосочен, дали вагоните едреят или локомотива дребнее:)

Вагоните са с малко по едри детайли , докато лока е с по-дребни и може би това създава илюзия, но в  момента в който се прибера ще им тегля ролетката, че и на мен ми стана интересно. Моделите са проектирани и направени при размери 13490х2450 за  вагона и 13300 х2470 за лока (между буферите).
Но какво е станало в интерес на истината не съм ги мерил в завършения вид.
(Между другото чакам и други евентуални забележки, все пак гоним максимален реализъм, който е възможен за скрач-билдинг)
Когато нещо ти е пред очите постоянно , може и да не забелязваш очевидното.

stefanoff:
Първата ми работа като се прибрах у нас беше да си проверя размерите на вагона и лока. Нямам мърдане повече от 0,5 мм , което го отдавам на дебелините на линиите по чертежите. Снощи подготвих новите конструкции и резнах нови страни на вагона с коригирани  прозорци. Открих един спрей бронз, ама той се оказа с огледален ефект и малко съсипа нещата.
Та: кака си правя вагоните стъпка по стъпка:
1. Основата

2. Делителите

3. Тавана

4. Ребрата по тавана

5. Крайните стени с отвори за фенерите

6. Начало на залепянето на обшивката на покрива от "Технически " фурнир
7.
7. Залепен покрив и заготката за стените на вагона

8. Полуготов вагон и черна конструкция

9. Пробно пръснато копие на фургона и китвано коригирано такова на същия без да е шкурено

10. Същото, но вече пътнически вагон

Корекцията се състои в това че са изравнени височината на прозорците и разстоянието под него

Тези дни ще се метна вече като хората с аерографа.

KRAKOMOBILA:
Така май нещата са по-добре.  :good:

stefanoff:
Докато чаках пратката зъбни колела за новите талиги на 77 дойде шасито от Япония. След дълго ровене се намери готово шаси за 81ва серия, което пасва на 99% като размери. Резнах рамата от плексиглас 3мм и без никаква пилене всичко пасна (е от 3тия път).

Коша и кабината се слепиха добре, е има какво да се желае, но за второ копие бива.

До дни ще направя и радиаторната решетка и другите дреболии.
Иначе шасито има прекрасен тих и равномерен ход носещ голяма наслада.
Да не забравяме и голямото китване и шкурене което ме чака.

stefanoff:
Още няколко вагона и ще си заформя истинска композиция, че и с маневрен лок.
За съжаление чакам още зъбните колела и колооси за вагони.
Не става за каране, ама и да си ги гледам си ми е кеф.



Вагоните с китваните покриви не са боядисвани, този зелен картон от дълбоките запаси се импрегнира и обработва много добре.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия