Благодаря за обяснителния линк, много ми помогна. Вече мога да си кача и снимките, ако някой от вас може да помогне с повече инфо за тях, понеже още не съм сигурен, какво точно имам 
Това са стари неща производство на "ВТТВ", но може и да има от "ZЕUKE".
Ще ти напиша приблизителни цени на които някои неща биха се продали може би ...тук или в продавалник.
Не очаквай нещо много обаче, защото не представляват рядкост и все още се продават в европейските търгове.

Прави линии П-профил - 228 мм........ 0,50 лв макс. при добро състояние (не са почернели или ръждасяли)

Релси в крива - 15 градусови от неизвестен радиус,
най-вероятно R=330 мм .......0,25/0,30 лв при добро състояние (не са почернели или ръждасяли)

Мост комплект с релса П-профил - 114 мм - ако не е счупен и
при добро състояни на релсата .....2,00 до 5,00 лв (по споразумение с купувача)
Релсичката до него - права П-профил - 114 ммв ..........0,15 лв при добро състояние (виж по-горе)


2 комплекта прелези в ТТ на VERO - цена според комплектацията (на снимката не е пълна) .......3,00 до 5,00 лв комп.

2 броя семафори, ако са разглобени (вадят се) а не счупени и работят ..... по 10,00-15,00лв за брой.

Локомотив, дизелов BR-110 на ВТТВ в недобро състояние (без колоос),
но ако му работи двигателя и кожуха не е ожулен и т.н -- до 50,00 лв максимално обаче.


Локомотив, електрически BR-43 на ВТТВ, (или BR-11) ако е работещ и без външни белези от експлоатация,
50,00 до 60,00 лв, обаче максимум.

Локомитив парен на ВТТВ BR-81 ако е работещ и в добро състояние 30,00 до 40,00лв максимум (по споразумение)

Вагони двуосни, дълга база - вървят по 12-25 лв според вида и състоянието им.

Вагони двуосни товарни, закрит и открити - вървят по 10-12 лв максимум според състоянието им.

Четириосна цистерна - до 25,00 лв ако е перфектна, двуосните - по 10,00 до 12,00 лв,
а циментовозчето 12-15 лв максимум.

Четириосен вагон-ресторант от старото производство - след пускането на новите не би могъл да му вземеш
повече от 20,00 до 25,00 лв и то при много желаещ го...
Цените не са крайни, тъй като автосцепките ("кукичките") са от най-стария тип на някои от возилата,
а колосите на всички вагони са пластмасови. Локомотивите са старо производство с шумни
зъбни предавки и старите модели двигатели. Имат повече сантиментална стойност отколкото колекционерска.
Това е моето виждане за цените, но е хубаво да се консултираш поне с още един ...съветник.
Хонорара ми за този "консултански" пост е двата открити товарни вагона, щото нищо не е безплатно вече на този свят!!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

шегувам се разбира се, но не се чуди ако никой не ти отговори повече,
защото напускаш хобито, разпродаваш и ...въобще не ни интересуваш....

пак шега