Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts

Пролет пукна ... - още един проект в зародиш

(1/20) > >>

zazo:
След много премисляне цъкане в wintrack-a, пробно редене на релси, снимане на прототипи и т.н. дойде време и аз да подложа все още плахата си идея на разнищване.

Тема на макета: Искърското дефиле.
Епоха: III - IV

Eто и схемата:


горната схема е оригиналната идея, а долните две опити за намаляване на размерите.

Тъй като не разполагам с помещение, в което макета да стои постоянно монтиран идеята е да бъде съставен от 6 или 8 разглобяеми модула и достъпен от всички страни. Бая дърводелска работа си е, но поне с нея се чувствам достатъчно сигурен.

Жълтата и червената отсечки са на различни нива, но с почти незначителна разлика. Реката ще бъде най-ниско и засега ми се вижда най-трудната задача. Tъмно зеленото са планини като частите от релсовия път, които минават през тях и са леко затъмнени (тези на южния бряг) са тунели.

Всичко все още е на идейно ниво, затова всякакъв акъл от старите кучета е добре дошъл.  ;)

ritchie:
Страшно  е  станало !  Моите  поздравления !
Много  хубаво  и  прегледно  е  всичко.
Аз  също  се  опитвам  да  проектирам  сега  трасетата
за  моя  макет,  но  се  мъча  на  ръка -  с  молив  и  линия.
(вече  3  гуми  изхабих)
От  къде  си  я  изтегли  тази  програмка  за  проектирането,
че  на  сайта  на  wintrack  е  срещу  заплащане.
Предварително  ти  благодаря.

pach:
Ииий , кво стана днес - идея след проект , проект след идея! ;D ;D ;D
От сутринта се опитвам да кача и аз моя проектза разнищтване , и още не съм успял!!! ::)
Така накратко , идеята много е готина , особено ако имаш предвид конкретна гара (не ги познавам добре) !
Предлагам ти да "усвоиш" под макетното пространство (реката няма да е с мащабна дълбочина - и над нея ще минеш без проблем).
Какво имам предвид - на третия чертеж дето си успял да влезнеш в 125 см х 400 см , си премахнал двойният глух коловоз и си скъсил гарата,на която първия коловоз до гаровата сграда ми се вижда безмислен с тази дължина.
Предлагам ти да запазиш 400-те см и двойният коловоз както и малко по-дългата гара , като просто слезнеш отдолу с релсите идващи след северната английска стрелка (не си обяснил какво е - кръстовище или стрелка) , като съдейки по броя на релсите , преценявам ,че ще ги "пъхнеш" под основното трасе дори със запас , съграсно правилата.Отказваш се от стрелката (най-дясната по чертежа) щото трасето ще ти е от долу в тунел веднага след втори мост над Искъра .След преминаване от долу на северната права , излизаш от тунела , и през още един мост в завой на реката се качваш и сливащ с основното трасе чрез лява стрелка на мястото на кривата релса от първи коловоз непосредствено до гаровата постройка .
Уф , май не съм много ясен , ще се опитам да спретна чертеж на предложението ми...

Adrian:


Бих те посъветвал да з

Adrian:
апочнеш гарата още в кривата (отляво) - за да се удължат 2-та къси коловоза , а дългите да са още по-дълги ;) - понятно защо!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

Премини на пълна версия