Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts

Пролет пукна ... - още един проект в зародиш

<< < (2/20) > >>

pach:
Не се притеснявай от несъответствията - направена е на бързо без много вживяване та ето за това ти предлагах , за да ти остане гарата по-дълга (впрочем Адри също дава интересна идея - то се знае това е почти задължително...)


в жълто са наклоните , а в синьо тунела.
В тунела може да сложиш два разменни коловоза или дори още една гара за "изчакване" от влаковете да им дойде времето  ;D
А сега виждам и друг вариант - тунела се изкачва до левият завой , където трасето става видимо и като външно се включва в гарата някъде преди най лявата стрелка! 

zazo:
Гарата е съществуваща такава по искърското дефиле.

Адри имаш нюх. Гарата и в реалност започва в завой и от двете страни като левия е по-изразен, но аз ги изправих, защото са в обратната посока и за да запазя в някаква степен близост до реалността. Иначе трябва гарата да е от горната страна на макета и изчезват предгаровото пространство и реката, въпреки че май ми хрумна една идея и ще пробвам. 10х!

Пач, не те разбирам за коя стрелка говориш. Горе в ляво е стрелка идеята ми беше да мога да завъртам влака по ухото, за да може да се връща в гарата от страната, от която е излязъл, както и да ползвам северните два коловоза за маневриране и евентуално там да добавя спирка, каквито има немалко по искърското дефиле. Иначе така както съм го мислил досега релсите винаги пресичат реката по мостове.

Сега със схемата стана ясно. Благодаря и на теб.

Сигурен бях, че ще има добри идеи.

ritchie: прати ми мейл на лична и ще ти я пратя, защото съм затрил линк-а откъдето я свалих.

pach:
Ето тук в червено е второто предложение , описано по горе .

тогава ясно че вътрешният наклон от лявата част се маха и на негово място включваш червения участък .
И въобще , май трябваше да пишеш по-подробно за мотива на макета от какво се състои , както и колко стрелки , колко дълъг релсов път  и колко влака искаш !
Пак подчертавам - това с реката в средата направо ме разби - до сега не съм виждал макет "вдлъбнат" през средата , просто е фантастично като идея!!!
Супер!!! ;D

pach:
И още нещо - практиката е показала ,че е желателно обръщателните уши да са най-малкото две срещу положни .При твоята идея локомотива се движи на ляво от гарата , след известен  N брой обиколки от дясно на ляво , преминава през ухото и започва безкрайно въртене от ляво на дясно .Тоест при едно ухо и липсата на противоположно на него той ще се върти докато ръчно "оператора" не му писне и не го обърне чрез снемане на релсите (става въпрос за "еднопосочните" локове  - при дизелите и електричките проблема е само в една маневра и посоката на композицията е сменена!) ;D
Тоест според мен минимума са две уши - както Владо си преустройва макета...

zazo:
Е** му м*****, хвърлихте ме в дълбок размисъл. Айде след няколко дена ще видим дали съм измъдрувал нещо.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия