На някой от въпросите ви отговорих преди празника, така че сега наплясках набързо няколко сгради (е за шосетата забравих) за да добиете визуална представа за обема им и примерното разположение (на основните постройки).
Все пак побих и гара Бон (в ТТ е около 65 - 70 см дълга но в макета ми няма да е толкова голяма и няма да се казва Бон...) и въпреки че се е вградила в хълма може да си представите около нея празното място, както и разстоянието до "вадата"...Хълмовете не са "обработвани" за това "крият" гарата, както и "преграждат" на едно място в близост реката, или пък са се метнали в/у тунелни портали, релси и т.н.Но не виждам смисъл да си играя с настройките , преди да взема окончателно решение , кой план да избера.
Горе на трето ниво (макета заедно с подземното е общо на четири нива) е спирката със загадната (при евентуална реализация) на малка вилна зона. На тази спирка ще се разминават изкачващите се влакове със слизащите от крайната гара , където ще има малко развито дървообработващо предприятие.
Там гаровата сграда я сложих всъщност на мястото на този "гатер" , тъй като от другата страна (дето е ръба на макета) няма място за нея. Тъй като все още не съм работил с 3D обектите , слагам готови сгради каквито намеря в библиотеката...

То май на финала сам ще съм си ги направил в 3D-вариант и то нашите сгради като Панагюрище, Горна Баня, Сердика и т.н. Оказа се че е извънредно лесно (описва се един текстови файл със доста числа) да си направиш сградите които желаеш.Но това е един по-отдалечен етап от развитието на WINTRACK-а за мое ползване.Като всяка проектираща програма , и тук може да се създава библиотечен файл със собствени приложения.
Впрочем във връзка с един малък проект в НО , се наложи да си създам много кратка библиотека със старите "П"-профил релси на Пико , която включва основните прави, криви релси , стрелки и ...старите каталожни номера (благодаря за съдействието на Зазо, който ми даде линк за данните им

).
Та ако някой работи с WINTRACK-а и търси билиотечка за старите П-релси на Пико - да се обади.

Та да се върна на "снимките"... Ааа, да - сложих и непокрити перони там където бих искал да ги има. Растоянието м/у коловозите позволява да са до 63 мм. широки - тоест може и да ги "покрия" спокойно , че няма да скриват преминаващето влакове от окото на "фотограф-наблюдателя".
В средата е "транзитния" коловоз който осигурява (вместо "бретел") преминаването на композиции от единия в другия овал и обратно.
Има малък проблем с "офис" коловоза - леко

е скрит от кръговото депо и радиуса му е малък , което е "убийствено" за големите четириосни вагони ("Y"-ци) при преминаването ми от там. Това е все пак ТТ и за такива радиуси при нас се изнасят в страни талигите барабар с буферните греди. Това е още една причина (радиусите и офис коловоза) проекта да търпи преработка (ще видите новите решения).
Ще сложа още един път тук план "расн_10-4" за да не "прелиствате" страниците...

Ето ги и тях:






А аз съм готов да отговарям на следващите въпроси...

ПП. Този проект е най-първият от новите, и логично е проектиран на страия "П" профил от ВТТВ, както и съответно двата основни радиуса - 286 и 310 мм. Ако все пак остане, то е ясно че ще се реализира с новите Т-релси на Тилиг, а с радиусите - ще се увеличат (но малко)...това е още една причина за настъпващите промени.
Впрочем се сещам и за основната - преди (предвид сбирката ми от подвижен състав) се задоволявах с полезна длъжина на коловозите от 80-120 см.
Но човек се учи докато е жив и "търкайки" се около по-добрите колекции на приятели с повече опит, преоткрих някой мои детски мечти...както и любимият ми "TOUREX"- експрес (Лайпциг-Варна) настоя

коловозите вече да се "вдигнат" до "заветните" 220 см!