Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts

Ето плана на РАСН в ТТ

<< < (9/37) > >>

pach:

--- Цитат на: schatsi link=topic=466.msg41007#msg41007 date=1273573319 ---...аз бих променил плана  по следния  начин:
 От спирката на вилната зона бих разклонил към моста  и веднага след него спускане и обикаляне на най-високия хълм (с гатера),мушкане в тунел под него и връзване с външния  път зад депото...
--- Цитат ---Горе на трето ниво (макета заедно с подземното е общо на четири нива) е спирката със загадната (при евентуална реализация) на малка вилна зона. На тази спирка ще се разминават изкачващите се влакове със слизащите от крайната гара , където ще има малко развито дървообработващо предприятие.
--- Край на цитат ---
...колко ли ще е натоварено трасето за един гатер(особено в тая криза...) ,та чак специално гара за разминаване ...


така ще осмислиш наличието на спирката и ще имаш  дълъг път за каране...
 иначе е супер!!!
 :good:

--- Край на цитат ---

Предложението не е лошо, особено ако не съм "измислил" още три/четири плана (близки до този) но...
...то и сега ми се струва доста "наситено" с " инфраструктура" както на видимата част от макета , така и на подземната. Ако приложа твоето предложение и по-този начин осъществя още една връзка м/у (практически така се получава) външният и вътрешния овал ще стане ...четвърто(!!!!) ухо.
Гатера може и да не е натоварен в криза, така или иначе още се "клатя" м/у БДЖ
(за жалост гатерите отдавна изчезнаха и БДЖ-то залязва) и DRG/DR
(от мерак да има сменяеми епохи - от І-ва до ІV-та ...но за този начин - друг път)
но пък администрация която все още се развива.
Та по клоновият участък , тоест какъвто се явява спрямо основната гара,  движение и "изчакване за разминаване" на спирката ще има, най-малкото, щото освен товарни влакове до крайната гара ще пътуват и пътнически - все пак и спирката и гатера(със загатното селце във висините) ще имат нужда и от пътнически влакове.
 :yes: ;D

schatsi:

--- Цитат ---по-този начин осъществя още една връзка м/у (практически така се получава) външният и вътрешния овал ще стане ...четвърто(!!!!) ухо.
--- Край на цитат ---

... :blind:...минимум 6(шест)!!! композиции едновременно... :spiteful: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

pach:

--- Цитат на: schatsi link=topic=466.msg41011#msg41011 date=1273574857 ---... :blind:...минимум 6(шест)!!! композиции едновременно... :spiteful: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

--- Край на цитат ---
Иестеее!!!
Как разбра !?!!!! ;)
 ;D ;D ;D

...мммммм + маневрена работа ...ама имам само два глухи коловоза на Централна гара.... :scratch_ones_head: :sarcastic:

schatsi:
...ето това имах в предвид:

Vlado:
Пацо, малко извън обсъждането на схемата, но и във връзка с нея, ще ти споделя, че в тоя му вид макетът ще бъде изключително труден за изработка. Най-вероятно си даваш сметка за това? Сложна релсова схема, много наклони, значителни средства за релси, треви, дървета, сгради и т.н., изключително сложна рама, труден за изработване ландшафт и пр. Лично за себе си, като човек, смея да твърдя, с много опит в макетирането, ще споделя с теб, че не бих се захванал пак с направата на макет, ако сега хипотетично трябва да започна от начало. Затова, а и на база наблюденията ми върху хобисти, дръзнали да започнат такъв сложен проект, те съветвам да премислиш десет път, дали ти е по силите и възможностите това, за да не се разочароваш после. Тенденцията напоследък е към развитие на Фремо моделизма, нещо много по-достижимо като изработка и финансови възможности и може би е по-добре да помислиш в тази посока.
Разбира се, изборът е изцяло твой!

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия