Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts
Ето плана на РАСН в ТТ
pach:
:scratch_ones_head: :scratch_ones_head: :scratch_ones_head:
pach:
Мдааа, вашите коментари тук и насън,както и "заяжданията" ми помагат , ноо.... :hi:
Ами хвърлихте ме в дълбок размисъл... :scratch_ones_head:
Та отново чертая...и ще ви го покажа скоро. :on_the_quiet:
Междувременно ето един вариант, произлезнал от последния качен тук, но като се вгледате , че има основно предимство - доста наподовява всъщност първоначалната идея от 2005 г.мутирала през 2008 г - май месец .То си става нещо като юбилей...на един започнат ...план.
А можеше да е макет, ама така е в живота - едно искаш , пък нуждите да направиш нещо друго,те притискат Иво. ;)
И струва ми се че с ваша помощ момчета резултата е налице - поне всяка събота се кефим заедно, нали!?!!!
:dance1: :dance1: :dance1:
Та предпоследния план има и едно "гадно" условие! :bad: :sarcastic:
Вече няма офис коловози, и подземното развитие е понамалено значително.
Имам само два разменни коловоза за всеки овал (вътрешен и външен).
Отклонението за второстепенния клон вече излиза от първи главен "коловоз", след завъртане през тунел преминава по мост над реката която тече и под западната част на цялата централна гара.
Следва ново изкачване, разменната спирка за вилната зона и виадукт , който освен че е над линия е и над мост и съответно влак.
Те това му казвам аз , фльонга Зазо!!! При това каква перфектна визия би имала на макета!?!?!!!
После пак тунел за да завърши изкачването до планинската гара с познатия ви вече дърводобивен коловоз.
Кръговото депо вече не е от 1-ви коловоз, пък и е по-малко...и тук не съм сигурен , че наистина ще се събере. :scratch_ones_head:
Обачееее...има много по-добри глухи коловози за товарната тракция. :dance1:
Както и доста повече място за зелен ландшафт.
:yahoo:
А ето какво става когато не се внимава с чертането ... :blush2:
:swoon: :sarcastic:
Така , макар и междинен вариант , отново очаквам вашите коментари.
Шатци , сигурно ще скочи , къде му отиде офис-макетния коловоз!?!!
Но все пак да си каже тежката дума.
На Жоро ще кажа, че както сигурно е видял , върнах средния (по оста) на централната гара , транзитен коловоз, но все пак смятам "Турист-експреса" , да има едно спиране (все едно е на Русе) - най-малкото да откачи парната машина БР-23/35 и да закачи нашата серия 06!
То вярно, парната е немска машина, нашата я няма в ТТ (все още се ... ;) :spiteful:) та и Русе не е между Германия и България, но така или иначе експреса ще спира!
Друго да ми кажете господине! :search: :buba: :buba: :victory:
А ако някой още се включи с критика , коментар или идея, да казва доде е време.
Чертая :spiteful: :spiteful: :spiteful:
После ще е късно!!! :beee:
Ще се прави!!! :good:
ПП.И ако някой пак не е в час с темата и почне да ме пита ,
"ама къде са ти сградите и шосетата?",
или
"що не ти пасват някой места"",
или пък ,
"така без кьораво дърво ли ще е?".
да ме прощава , но отговор няма да дам ,
щото изтърках зъбите от едни и същи обяснения вече!!!
:hi: :sarcastic:
... ;D ;D ;D ;D ;D :search:
TheJackal:
Племене, то всичко де що си начертал до тук е супер и ти пожелавам час по - скоро да започнеш да чукаш, тракаш и прочие! Но ме притеснява следната ситуация: дойда ти на гости и донеса моите парни локомотиви BR 23 и BR 35, заедно с осемте пътника, е те тогава влака няма да може да се събере на гарата, какво ще правим тогаз? :lol:
Айде със здраве до 05.06.3020 год. в клуба след 13.00 часа! :drinks:
pach:
Че твойте пътници да не са по - дълги от мойте ,та да не се съберат!?!?! :haha: :haha: :haha:
Нали точно за това коловозите са максимална дължина тук - над 1880 мм - поне два от тях.
Пък ако "бургасеца" ти е по-дълъг, ще правим както Жоро казва - само транзитно преминавана по средният коловоз.
Впрочем ти четеш ли си въобще ЛС-то?
:bb2:
TheJackal:
Чета ги, и още как! Като се видим, ще говорим! :yes:
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия