Проявеният интерес към това, което правя по модела ме кара да пусна някои снимки за да се убедите, че преправянето на стари макети отнема много време и резултатите са или не особено добри или някъде далеч зад хоризонта! Но все пак това е ХОБИ и както казва мой приятел "хобито е губене на време и средства за лично удоволствие".
И така:
1. Изглед от стария макет с вече подменени релси
от П-профил в "Т-профил". Баластрирането започна след серия от разни проби. Ухилената физиономия в дясно съм аз (благодаря на фотографа! изкарал ме е по-хубав отколко съм)

2. Изглед от старият макет с прехода към новата част.
http://picbg.net/u/16413/62084/855643.jpg3. Прехода и новата част.
http://picbg.net/u/16413/62084/855644.jpg4. Бъдещата гара в новата част заедно с хеликса ( спиралата).
http://picbg.net/u/16413/62084/855648.jpg5. Изглед на новата част в разширението на макета така както програмата го показва.

6. Спиралата от близо.

7. Поглед към бъдещата гара, макар че на снимката е в жалко разхвърляно състояние поради монтирането на машинките под стрелките. Преди тази дейност( развалянето на релсите) влаковете си "хвърчаха" по целия модел

8. А това е старият пулт за управление. "Класика" от 1975 год. В горната част се вижда "уникален" 42 пинов куплунг, творение на българския технически гений! Работи и сега, докато се направи нов.

не знам дали ще се възхитите от показаното, но това е положението за сега