Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Имам нужда от помощ при макетирането | Need help with layouts

Имам нужда от помощ за създаването на новият ми макет.

<< < (3/4) > >>

София 70:
В момента имам 5 П профилни стрелки , вързани за Т профилни релси .  От към токоснемане няма проблем , но когато влакът мине през Т профилна стрелка и после през П профилната - разликата е огромна. Имам налични 4 стрелки , които предстои да сменя , 5-та  обаче ще остане П профилна.
някой ако го интересува начинът на куплиране на П - профилна стрелка с Т профилна релса - да пише , ще снимам.

София 70:
Все пак - за нуждите на макета си можеш да сложиш временно П профилни стрелки .Аз те разбирам , че в момента нямаш излишни 200 лева примерно за стрелки .
Та , можеш да избереш два начина :
Първият - премахваш на релсите на стрелката първите крачета , вземаш клещи - резачки , леко стискаш от долу , за да направиш каналче и куплираш със съединителните елементи за Т профил . Имитираш преход от П към Т


Другият начин за куплиране е ,като си направиш сам преход . За целта - изпилваш Т профилната релса от горе и от долу , като остава ухо , което да влезе в П профила . После запояваш . тук обаче е проблем при смяната - няма как да смениш стрелката без да махнеш и част от Т профилната релса . Можеш да си направиш преходници пред всеки един край на стрелката - така ще ти е по-лесно .



Ето как се е получило на моя макет .



Влаковете не дерайлират на преходите , но много тряскат  :shout:

mitko0888:
Преди мноого години ми беше мерак да имам DKW. Имах една с Т профил, от Западна Гервания, ама трябваше да го пригодя за релсите от старото ми Пико ... При теб задачата е обратната - на П стрелка да сложиш Т накрайници. Запояваш по едно парче Т релса от всяка страна на П стрелката и става. Ако направиш качествена спойка и нагласиш правилно релсите - нямаш никакъв проблем. Но все пак - и външния вид, и по качество на релсите - не си заслужава да се използват старите П стрелки.

Old Boris:
Многообразието от куплунги по вагоните и локомотивите, които съм събирал през годините, ми създава проблеми и търся решение. На пазара има разни модели на Tillig TT
1.   Kurzkupplung für TT (50 Stück/Beutel) Article-No.: 08823
2.   Kupplung mit Aufnahme für Normschacht Article-No.: 08872
3.   TT-Kupplung Schlitzaufnahme, im Beutel zu 10 Stück Article-No.: 08847
и не знам на какво да се установя. Моля за идеи и съвети!

Ivo Nedkov:
Здравей.
Ето и моя коментар за макета, който си харесал:
+ разделен е на 2 зони;
+ трасето е интересно;
+ има планини и е не е в една равнина;
- дългите тунели;
Може планините да са подвижни и да се местят при нужда.
Може и да направиш промени и да скъсиш тунелите.

Относно реализацията на самия макет има доста варианти на изпълнение:
-  изграден от отделни модули;
-  подвижен, да се прибира и да се вади когато трябва;
-  стацинарен, неподвижен;
Какъв е твоя избор за изпълнението на макета?!?

За релсовия път е най-добре да използваш новия Т профил;

За задвижването на стрелките се ползват ето тези механизми:


http://www.conrad.com/ce/de/product/219998/Weichenantriebe-Baugroesse-Universell



Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия