Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макетът на j.k.kolev

<< < (7/37) > >>

j.k.kolev:
първо, да припомня откъде влизат влаковете в завода:
 
 вагоните, които са за готовата продукция и крановете към реката, са бутани на заден ход от машините от товарните коловози на Кел и идват към по-близката на снимката линия. Които влизат в самия завод излизат от гарата с локомотива напред, влизат в маневрения район и отново на заден ход влизат в завода през по-горния на тази снимка коловоз.
ето ги и тях:
към реката
към сградите на завода
първо поглед от реката(която още не е довършена и е с нетипичен кафяв цвят) към най-голямата сграда:


поглед и навътре









най-голямата сграда е с два входа, единия за вагоните, другия за камиони. Ето и леярната:





j.k.kolev:










поглед и по-отгоре, отдясно коловозите се ползват както от завода, така и от контейнерния терминал:




j.k.kolev:
Пренасяме се към третия и най-малък, район на макета, където се намира свързаното предприятие, с представеното по-горе. Както вече обясних, вагоните се избутват или изтеглят от завода към гара Кел, откъдето сформираната композиция потегля към третата зона. Движението за там се осъществява само в западна посока, влакът излиза през стрелките на западната гърловина,

и с лек ляв завой излиза от района на Кел по магистралното трасе. Влиза в "извън населения" коридор.


в близък план, не електрифицираните индустриалните коловози на Кел.
 Както вече споменах, другия основен приоритет освен промишлеността, са озеленените площи, за да се смекчава пейзажа от прекалената индустриализация и виждате, че навсякъде, където е възможно посаждам по някое дръвче или горичка.










j.k.kolev:
Както казах по-горе, именно коридора е мястото за трейнспотинг на този макет. Добре се виждат и двата района, влаковете минават непосредствено пред погледа на наблюдаващия.
 След още един лек десен завой, трасето влиза в бившия хол, под моста на теснолинейката.



после линията върви успоредно с теснолинейката, има снимки по-горе


тук в дъното на снимката, влакът излиза от магистралата и поема по естакадата към предприятието. Да припомня само, че тези стрелки са и за пътническата Митълщат
Като се качи на второ ниво, в дъното на тази снимка, зад еличките,

товарния влак излиза от главния път към гарата с лява стрелка, напуска района на Митълщат и влиза малката промишлена зона.

Old Boris:
Браво! Не мога да си легна от удоволствието да гледам хубавите "картинки". Мъча се да си представя планово всичко, но не успявам. Опитвам се с лист и молив да направя схема по писмените обяснения, но не се получава. Очаквам план! :hi:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия