Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макетът на j.k.kolev

<< < (8/37) > >>

j.k.kolev:
влиза на вече усвоената тераса по малко мостче на Роко. Посрещат го, явно някакви съвсем крайни квартали или работнически общежития с малки блокчета:

и зле изглеждащи панелки:


видимо навсякъде подобни блокове изглеждат ужасно с изпочупени стъкла на площадките.... :lol:
Тази част, на макета, като най-нова, едва от изминалата вече година е и съвсем недовършена. Завършена е само главната промишлена сграда с размери 100х35х16(височина) см , в същия "архитектурен стил", като голямото предприятие, предстои да се поръчат и направят кранове, по-малко хале, комини и административна сграда.
 Тук влака влиза напред и спира на някой от двата главни електрифицирани челни коловоза. След което, идва маневрен дизел, взима докараните вагони, вкарва ги в предприятието, а магистралния локомотив,закача сформираната композиция от другия коловоз и се прибира обратно към Кел.



между сградата и главните коловози ще има кран, а в дясно на едната снимка се вижда някаква офисна страда на Кибри
 

j.k.kolev:
Съвсем символично в този район, има и малка теснолинейка - Н0е. По принцип мислех тази тераса, да я използвам само за този мащаб, да има нещо като кръгче с пътническо движение и гара без връзка, останалата част на макета. По-късно бях решил да направя мина за въглища, и с малки теснопътни вагончета да карам до кран, където товарите да се прехвърлят на големи вагони. Докато мината беше в проект обаче, стигнах до извода, че това няма да се върже с общата идея на макета, тъй като Тец-а, главния консуматор на въглища е в раойна на Митълщат, а пряка жп връзка за там няма. Освен това, централата се захранва със суровини от каналите край реката. Е, не че не можеше, да има една кариера за инертни материали и да се возят към Кел, но така и не направих точно това.
 Затова вагонетките останаха зарязани на буренясал коловоз край предприятието.


все пак, макар и наистина символично, теснолинейката я има, идеята е, че това е краят на линията, която доставя нещо за завода или взема продукция от него, и излиза от сградата само за маневрена дейност.


на територията на предприятието се намира и депото за скрап, където се режат бракувани превозни средства, а и не само, товарят се металните отпадъци на  открити и вагони и се возят към леярната. Освен това в двете посоки между предприятията, се движат телескоп вагони, платформи с метални изделия, рулони, стружки, закрити двуосни и четириосни товарни вагони и др.

j.k.kolev:
Скрап депото има два коловоза, влизащи под кран, където откритите Е вагони се товарят с метални отпадъци и един закрит за движение коловоз, на който "ръждясват" стари локомотиви и вагони.

в дъното, закачени за откритите вагони, са закачени стар пътнически и хладилен вагон, готови за нарязване, отдясно се виждат изоставени и "гниещи" локомотиви, а скрап се товари и от камиони.




и други превозни средства си "отиват"







и накрая едно теснолинейно локомотивче до по-големия си батко

jopeto:
Индустрията е много яка особенно телферите. Размахът е много голям. Браво! Единственият недостатък е че  индустрията изглежда стерилна, препоръчвам ти разумно замърсяване на сградите , пътната настилка и плацовете. Със скрапта не може да минеш така трябва да се прави с "ръжда".

Adrian:
...e че продължава да не публкува общия план на макета и никой няма представа за какаво де реч !

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия