Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model
Представяне на Piko BR 187
pach:
Малък приятелю ( след такова ревю)...
Да знаеш, че си се нагърбил с неблагодарна задача!
Тук мнозина недолюбват фирмата PIKO...Може би защото
им напомня първите стъпки в моделизма и колекционерството.
...И по-късното осъзнаване, че това е само една малка част.
Ревюто е в пъти по-добро...Особено на фона ...
Който някоИ не са си и помисляли да направят!
Да, разбира се - имаш някои неточности, но не им се връзвай.
Продължавай в същия дух и съвсем скоро ще млъкнат,
Защото ти ще си по-добър ( а някой няма да го понесе)!
Ама хич да не ти пука...Важното е ти да се кефиш към моделите си
на ниво повече от обикновенни играчки.
ЖП моделизма е един свят в миниатюра и колкото повече
знаеш за него, толкова повече ще си на "ТИ" с реалния такъв.
Лед-крушки има, но те са само за осветление на дома.
В моделизма такива не ползваме.
Предполагам, че имаш предвид плафона за кабината на модела, който си е обикновен светодиод (лед), със съответната форма.( на кабинното осветление или "лампа")
Имаш разбира се и други омешани наименования ...
Но ще ги научиш след време ( или на ЛС).
Очаквам и следващата част от ревюто, а като напишеш " край",
ще ти задам някои доуточняващи въпроса, с единствената цел
да ми се изяснят още подробности по модела и прототипа му.
Впрочем, според "мастити експерти" този модел от серията "хоби" на PIKO, се различава от серията "експерт" на фирмата,
Не по наличната детайлност, а само по модела на електродвигателя в него. Показания горе на снимките НЕ Е ОСЕМ ПОЛЮСЕН (?), ами обикновен двуполюсен с две или макс три бобинки на котвата (ротора) и четки към колектора, които не предполагат дълго експлоатация.
Но това е максимума на серия "хоби"!
За толкова пари...Толкова!
Но пък кефа си е почти същия!!!
;D ;D ;D
stivi1504:
Здравейте!
Преди да кажа нещо друго, искам да се извиня за информацията по-горе, която благодарение на Pach, установих, че е грешна.
Истинските характеристики на конкретно моя модел, сериен номер 51564, са: 5 полюсов мотор и два маховика.
Посочената по-горе информация е конкретно за тестовия модел, показан на снимките, както и за моделите на Piko Br 187, които не са със звук и допълнителни функции.
Best Ripper, благодаря за отговора ти. Адри само се закачака, не мисля, че е имал някакви лоши намерения.
Много се радвам, че смяташ написаното от мен съществено. Такива думи само ме нахъсват да продължа напред с пълна сила.
А за разликата с Хоби и Експерт серията- наистина се убедих, просто сравнението ти с колелото и колата са абсолютно точни.
Pach, благодаря за споделените грешки, за винаги доброто отношение към мен. Изключително много съм щастлив,
че хора като тебе и много други хобисти като тебе, оценяват моя труд и желание да направя нещо, което досега не е правено във форума.
Разбира се, ревюто не е само да се чете, а и да забавлява, да покаже какво всъщност може да постигне толкова омразна фирма тук, във форума.
Да поел съм риска, това го знам. Но за мен няма проблем. Всъщност фактите говорят сами, а това никой не може да го отрече.
Може да имам някои неточности, но те не губят смисъла на ревюто-тост да представя модел, който наистина си заслужава да бъде показан.
Което, всъщност, мен ме радва и кефи. Защо- защото всяко нещо е уникално само по себе си. Няма как да отречем и това. Все ки, който мисли,
че Пико е лоша фирма, ще се съглася. Но не, защото е напълно прав, а защото всеки има право да изрази своето мнение, но стига то да е коректно
спрямо фактите, които винаги са налице. Мнението винаги е важно, независимо дали ще е за фирми, или за нещо друго. Това прави съществуването
ни по добро, защото от мнението на хората, било то положително, или отрицателно, светът се усъвършенства, с което постигаме своя напредък и в
бъдещето. А защо казвам това- защото в последно време Пико стана иновативна фирма, наблегна на качеството, на много други фактори, които
дразнеха повечето моделисти. Тази година, чрез своя напредък и усъвършенстване на част от продуктите, Пико стана 3-тия най- голям производител
на влакчета. А това, според мен, ще ги накара да осмислят добре- дали да продължат да инвестират и в бъдеще за по-качествени продукти,
или да си останат на същото дередже, и да произвеждат модели, които във нищо не са конкурентоспособни. Според вас кое ще избере?
Мисля, че отговорът на този въпрос е напълно ясен! :) :) :)
Adrian:
Сега разбра ли защо исках да се закълнеш в изнесената информация - тъй като тя беше подвеждаща ;)
mitko0888:
Стиви, не мисля че твоето ревю трябва да се превърне в дискусия дали Пико е добро или зло. Има си тема за това.
Ще ти кажа честно, ама без да се обиждаш - очаквах наистина да продължиш ТВОЕТО представяне на ТВОЯ модел, а не да преведеш/преразкажеш ревюто от MIBA бр. 12 от 2014 година. Става въпрос за третата част. Предполагам че не си го отварял още, но като го отвориш (по някаква причина, не заради ревюто!) може да нащракаш няколко снимчици отвътре - може и със светкавица, ама леко настрани ... И да кажеш наистина колко "полюса" / намотки ти е моторчето - това което пико продава, а не това, което рекламира. Добре е, ако изразяваш някакви качествени оценки, да го сравниш (ако можеш и имаш) с подобен по вид локомотив (не е задължително да е същия модел) на друг производител - да кажеш как работи кинематиката на закачалките, кривят ли се колелата, виждат ли се отдолу някакви зъбчатки, как изглежда пластмасата и т.н. А като цяло - външно добре изглежда - особено както си е оригинален със звук - сигурно кефът е голям!
Best Ripper:
Звукът, който е записан в декодера...
http://www.piko-shop.de/index.php?vw_type=artikel&vw_id=16820
Декодер ESU LokPilot 4.0 с куплунг NEM658 PluX22. Допълнително може да се добави звуков модул с кат. №56345. Електровозът BR187 се продава и със звук, и без звук. В няколко ливреи... "Бомбардието" със сините кабини е лимитирана серия, която се е изчерпала...
--- Цитат ---Впрочем, според "мастити експерти" този модел от серията "хоби" на PIKO, се различава от серията "експерт" на фирмата,
Не по наличната детайлност, а само по модела на електродвигателя в него. Показания горе на снимките НЕ Е ОСЕМ ПОЛЮСЕН (?), ами обикновен двуполюсен с две или макс три бобинки на котвата (ротора) и четки към колектора, които не предполагат дълго експлоатация.
--- Край на цитат ---
Майко мила! Колко моделистки хаос и незнание има в тия редове... :fool: Вместо да пишеш несвързани неща, вземи отвори и сравни в твое представяне двете серии на PIKO - Hobby и Expert. Барем разбереш някоЙ неща най-накрая... :dirol:
Вместо да допълваш хаоса с поредния противоречив и заядлив коментар, вземи и се обоснови кое точно не е наред и защо, барем ме откажеш да те сложа под модерация най-накрая.
Mixy
Администратор на Railwaypassion.com
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия