Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model

Представяне на Piko BR 187

<< < (6/6)

Величко:
Милене, ми той Урко първи почна да хвърга мозък по темата на малкия, ама нали е в ТТ и линейките са около квартала, та Венци е удобния виновен
Нито ша му порасне пикалото, нито ръста, като го прикриваш.... Пък и на спонсорите може дадеш "награда за спам по точка...еди си коя", ако си сигурен че няма се наакаш от страх

Малък, да си жив и здрав, и далеч от комплексарите, дето ти дават акъл за всичко :yes:

 :dirol:

Засега, единствената "награда" я давам на теб - за изключителни заслуги при използването на нецензурен език и завидното постоянство за излагане на показ на тоталната ти липса на елементарна култура - честито! ;)

Mixy

Администратор на Railwaypassion.com

stivi1504:
Здравейте!

Митко, спокойно, няма за какво да ти се обидя. ;)

"Моето" ревю на "моя модел" наистина така и не се състоя в тази част. Много е хубаво да чуя,
че имаш интерес към ревюто, че се вълнуваш какво пиша и коментирам. Но да отговоря на твоето разочарование
защо стана така  :(

Никога не съм се занимавал, но и не съм бил в час с това, какво устройство имат влаковете - не само моделчетата,
но и истинските. Всъщност, благодарение на този локомотив, започнах тепърва да проучвам. До преди месец
не знаех какво е значението на моторите, камо ли да знам, че имат полюси и т.н. Изобщо не се вълнувах
какви модели имам, дори и сега не знам повече от половината детайли по вагони и локомотиви за какво са и
защо са поставени на определено място.
Затова направих и това ревю- да се запозная поне малко, да мога да вникна в нещата, и после гордо да призная-
да, това го проучих, да- това го знам.
Преди да представя третата част напълно, не случайно съм написал:
"Забележка: (Информацията в тази част от ревюто е базирана на статии и лични наблюдения, свързани с локомотива.
Някои детайли и пояснения не гарантирам, че са верни на 100%)"

Аз предупредих, защото наистина е така. Информацията, както и ти сам каза, е от статии, но и от мнения
на много хобисти от немски сайтове. По- скоро те потвърждаваха информацията, която пишеше в статията.
 И така се появи тази част на ревюто. Аз, иначе, и да исках да я напиша, нямаше да мога, защото си нямам и
на представа какво представлява локомотив  от такъв тип. Съжалявам, че стана така, но просто нямах избор.
Както Pach каза, имам да се уча, което изисква време.

Моделчето никога няма да го отворя, ако не се наложи. Просто не смея. Нека си седи фабрично затворено.
Както не знам, ще взема да направя нещо, та поле всички пари на вятъра. ;D ;D ;D

 Сега сигурно се чудиш как така го купих, като си нямах и на представа от характеристиките му.
Преди да го купя, бях чел много за него- че е много добър модел, като за цената получаваш много. Всъщност, в това се убедих.
В моите очи- той е страхотен, защото е първият ми такъв. Ако имах друг на друга, или дори на същата фирма, щях да ги сравня,
но като този ми е единствения от колекцията по- висш модел, няма как. :yes: :) :)

Георги:
Пантографите са четири , като двата външните са с по малки каретки. Причината затова е различният габарит при контакта мрежа в тунелите. В Швейцария габарита е по малък и там се ползват с по малката каретка. Иначе зигзага е стандартен навсякъде. Например в Германия стандартният габарит при тунелите е 1950мм а в Швейцария е 1450мм за пантографите. Ето и линк с иновациите при пантографите: https://www.youtube.com/watch?v=dINLYHyD1zc . Относно модела 10 ТОЧКИ.  :good:

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия