Здравейте!
Иво, благодаря за отделеното внимание на ревюто! Радвам се, че ти харесва!

Сега започваме с обещаната ат мен 3-та част на ревюто.
3 част от ревюто: Вътрешно устройство на локомотива.Забележка: (Информацията в тази част от ревюто е базирана на статии и лични наблюдения, свързани с локомотива. Някои детайли и пояснения не гарантирам, че са верни на 100%)
Локомотивът се отваря много лесно. Корубата се държи на 4 пластинки, които са част от новата
конструкция на модела. Тези пластинки са направени от вътрешната страна на всяка от страните на локомотива.
След като корубата бъде премахната, веднага ще вземете под внимание черната платка,
която е поставена на вътрешните полу-стени. Новият дизайн позволява и нещо друго-
тя е прикрепена само с едно единствено винтче. Мястото, където седи тази платка, е направено така,
че тя да не може да се размести, за което не е нужно повече от един винт.


(Платката е прикрепена с едно единствено винтче благодарение на новата конструкция )
Дори и от пръв поглед, личи си, че Пико са се постарали- и от вътре локомотивът изглежда чист и подреден,
няма стърчащи кабелчета, както например Тауруса ми, където аз трябваше да ги подредждам.

(Подредеността и чистата работа радва очите)
Близо до декодера, тип Plux22, с дигитален интерфейс NEM 658 , се намира Susi-платката, кактои прецизно направените спойки за кабелите към осем полюсовия мотор,
високоговорителя и не на последно място- за металните пластинки, които взимат тока от колелата. Виждат се и
споените жички за фаровете(лед осветлението тип SMD-LED), както и лед- крушката, намираща се по средата
във всеки от краищата на основната платка,за кабината на машинистите.
Общо 6 финни болтчета ни делят и от мотора, който е оборудван с голям маховик, и говорителя, който е настина
много силен, които се намират под основната платка. Тук се виждат и карданите, които всъщност задвижват колеата.
А колелата се задвижват чрез зъбци, като има един основен, който се задвижва от кардана -този зъбец пък движи останалите.
Двата гумени бандажа, по един на едно от колелата на всяка талига, помагат за блавно и гладко движение,
както и помагат за по-голямата издръжливост. Според тестовете, ако бързината на модела можеше да се определи в истински km/h,
то той щеше да се движи с над 190 km/h.
Снимки и пояснения:

(Жичките, свързващи мотора към платката, както и част от шестте финни винтчета, които трябва да отвием, за да стигнем до мотора )

(лед осветлението тип SMD-LED)

( Лед- крушката, намираща се по средата във всеки от краищата на основната платка, за кабината на машинистите.)

(На тази снимка се вижда как има основен зъбец, задвижван от кардана към мотора, като този зъбец задвижва останалите. )
(Общо двата гумени бандажа се намират от едната, и от другата страна )
И като извод от видяното и прочетеното, искам да кажа, че наистина съм изключително доволен- Пико доказват,
че могат да направят нещо, като просто можеш да седиш пред него, и без да правиш нищо, само да го гледаш и да му се радваш.

(Следва продължение)