Електроника и Електротехника | Electronics and Electrical Engineering > Цифрово / дигитално управление | Digital Command Control

Помощ при поставяне на декодер на PIKO BR 130 Ludmilla в H0

<< < (8/12) > >>

refil:
Старата BR 130 на Piko е с двигател на талигата и зъбни предавки!
BR 120  Taiga и BR 118,BR 110 са с централен двигател и два кардана !!

ПС Велко е по-бърз!!!

pavlinbg:

--- Цитат на: refil link=topic=4915.msg105974#msg105974 date=1483865016 ---Старата BR 130 на Piko е с двигател на талигата и зъбни предавки!
BR 120  Taiga и BR 118,BR 110 са с централен двигател и два кардана !!

ПС Велко е по-бърз!!!

--- Край на цитат ---

Точно така! Аз имам такава, но е повредена - липсва една от металните шини за закрепване на талигите. Даже първата ми тема във форума бе за това
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,4726.0.html
За сега съм стопирал възстановяването й, тъй като не мога да намеря такава шина. Тъй като не съм добър в металообработването, май ще трябва да търся шлосер, който да я изработи.

widowmaker:
Моторът е монтиран на талигата, другата е без монтирани зъбни колела.
Имах 2 такива Людмили и съм местил моторизираната талига на другата.
В крайна сметка ги продадох и двете в оригиналния им вид. Тайгата, която
се произвеждаше от фабриката Гютцолд в Цвикау беше с централен мотор
и кардани към двете талиги. Трансмисията вдигаше толкова много шум, че
спокойно минаваше за дизелов звуков декодер :)

Все пак дали си заслужава разправиите с тая антика, при положение, че това:



е на цена от 82,34€ и е поне 10 пъти по добро като задвижване?

D2:
Здравей,отговарям ти точно на въпроса-намираш си задвижена талига от същия модел,махаш НЕЗАДВИЖЕНАТА талига и на нейно място монтираш задвижената без да правиш нищо допълнително,локомотива става два пъти по мощен и ще останеш много доволен.
По втория въпрос- много е трудоемко,а и мястото не е достатъчно за такова изпълнение.                                           

МАШИНИСТ:
Здравейте.БЛАГОДАРЯ на всички за препоръките.ЛЮДМИЛИТЕ са 2.едната има-няма 10 часа работа,другата 1-2 , само за проби.и 2-те са с мотор на по 1 талига.1 машина има липса-стъкло на десен долен фар,което не е болка за умиране.АНТИКИТЕ на ПИКО са почти неупотребявани.благодаря колега D2.и аз мислех така.другата машина остава неподвижен еспонат.и ако и махна и баласта като втори лок,за красота е пълнота на по-дългосъставен влак.малко повече баласт заради втората талига и ще стане като NOHAB , които имаха по мотор на всяка талига.За карданното предаване с 2 мотора имам идея и ще пробвам.После ще споделя.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия