За да бъда пределно ясен.
Хубаво е да се мечтае, но да се приземим в реалността. Хората в Румъния в ТТ се броят на пръсти. В БЪлгария може да добавим и пръстите на краката. Да си пожелаваме БДЖ вариант е най- малкото несериозно, защото не съм убеден, че ще се съберат достатъчно хора дори за този румънски вариант на локомотива.
Въпросът в началото на темата е : Колко биха закупили модела в този му вариант. Съжалявам, че не бях точен още тогава.
Още пояснения. Бройката се събира от Богдан Боксан, който я предоставя на Дан Хотиго (собственика-търговец, който е подел инициативата). Ако искате пишете в тази тема, ако искате в линка във Фейсбук, за да не стане, че един е писал тук, един на Богдан, един на Дан, а 5 човека на производителя... и накрая локомотив през крив макарон, както обикновено.
Моето предложение е да направим списък на желаещите за да се знае точно, и списъка да се ъпдейтва тук.
Ако се реализира този модел, после може да се борим за БДЖ версия, но първата цел е да има изобщо донор, който да преправяме после дали на ръка или от производител.