Отново не се решават да пуснат BR131 или BR 106 в БДЖ вариант!!! За сметка на това пускат всякакви разновидности на малки частни компании, но явно са си преценили пазара! Забелязвам, че доста са наблегнали на полски и чешки локомотиви и вагони! ....
И на мен ми направи впечатление, че Пико се е метнало на разни полски возила, дето май ги има само там.


Други грозни впечатления - V60 DR
При това реално положение за тия локомотиви:
----------------------------------------------
2256 - V60 броя общо
25% от тях - за експорт, от които:
293 - BDZ 52 (13%)
144 - CSD 716 (6,4%) T 435.2
14 - 1520 mm (0,6%)
всички други (5%)
----------------------------------------------
БДЖ се оказва най-сериозният клиент за тоя тип дизелови локомотиви - над половината от всички изнесени са при нас.
Но да видим при моделите как е - от тук
http://www.modellbau-wiki.de/wiki/BR_106можем да видим, че от всички фирми произвеждащи V60 в нормалните мащаби:
Gützold, PIKO, Tillig (TT), Fleischmann (N)
за БДЖ - 0
за CSD - 2

716 505-3 CSD Gützold 41700, 41730 (2007)

716 505-3 CSD Fleischmann (N) 722007, 722087 (2010)
Очаквам бат' Жоро да ги попита ... и ако трябва - малко да им се скара...
Весели празници!!