Автор Тема: Новости от PIKO  (Прочетена 191822 пъти)

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новости от PIKO
« Отговор #90 -: 30 Декември 2014, 14:45:00 »
Най сетне през 2015 - моят любимец. Същите колела, същите ластици. Даже и закачалката изглежда същата!

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4819
  • Рейтинг: 648
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re: Новости от PIKO
« Отговор #91 -: 30 Декември 2014, 15:19:12 »
Цитат на: mitko0888 link=topic=5.msg97817#msg97817 date=1419943500
Най сетне през 2015 - моят любимец. Същите колела, същите ластици. Даже и закачалката изглежда същата!
Това е всеобщ любимец ;D ;D ;D
А и какви скорости развива! :haha: :haha: :haha:

vlado1

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (6)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 256
  • Рейтинг: 25
  • TT - III,IV еп. DR - АЕЦ/БСлатина/София

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Новости от PIKO
« Отговор #93 -: 31 Декември 2014, 10:23:25 »
Само на мен ли щангите ми изглеждат прекалено тънички?

vlado1

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (6)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 256
  • Рейтинг: 25
  • TT - III,IV еп. DR - АЕЦ/БСлатина/София
Re: Новости от PIKO
« Отговор #94 -: 31 Декември 2014, 14:56:55 »
Май по принцип трябва да са по-тънки, а не като Тилиг-ските:


Не знам дали ще работят линковете. От тук ги взех:
http://www.gopixpic.com/br-v60-105/

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 950
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София
Re: Новости от PIKO
« Отговор #95 -: 08 Януари 2015, 12:00:52 »
http://www.piko.de/KAT_PDF/99505_H0_Katalog_2015.pdf

Целият каталог, 348 страници, плюс новостите за 2015-та. Общо взето нищо впечатляващо, но има нова цифрова система Piko Smart Control, май е на ESU.......

И за ТТ-джиите:

http://www.piko.de/KAT_PDF/99415_TT_Katatlog_2015.pdf

N

http://www.piko.de/KAT_PDF/99695_N_Katalog_2015.pdf
« Последна редакция: 08 Януари 2015, 12:16:52 от IKAR »

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6729
  • Рейтинг: 1097
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък
Re: Новости от PIKO
« Отговор #96 -: 16 Април 2015, 13:31:45 »

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2010
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София

hristo

  • Trade Count: (15)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 237
  • Рейтинг: 22
  • HO-София
Re: Новости от PIKO
« Отговор #98 -: 31 Декември 2015, 01:46:35 »
Отново не се решават да пуснат BR131 или BR 106 в БДЖ вариант!!! За сметка на това пускат всякакви разновидности на малки частни компании, но явно са си преценили пазара! Забелязвам, че доста са наблегнали на полски и чешки локомотиви и вагони!
Странното е защо и цените им отново се вдигат драстично за същото качество!!! :fie:
Нещо силно започва да ме разочарова тази фирма със своята пазарна политика!!! :fie: :fie: :fie:

ivo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (8)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2010
  • Рейтинг: 558
  • HO - II-III, София
Re: Новости от PIKO
« Отговор #99 -: 31 Декември 2015, 08:15:05 »
Доста са разликите в БДЖ моделите :) фирмата си е добре и новите моделчета са си супер ... нищо, че не са в BDZ ;)

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re: Новости от PIKO
« Отговор #100 -: 31 Декември 2015, 15:39:52 »
Цитат на: hristo link=topic=5.msg102604#msg102604 date=1451519195
Отново не се решават да пуснат BR131 или BR 106 в БДЖ вариант!!! За сметка на това пускат всякакви разновидности на малки частни компании, но явно са си преценили пазара! Забелязвам, че доста са наблегнали на полски и чешки локомотиви и вагони! ....

И на мен ми направи впечатление, че Пико се е метнало на разни полски возила, дето май ги има само там.







Други грозни впечатления - V60 DR

При това реално положение за тия локомотиви:

----------------------------------------------
2256 - V60 броя общо
25% от тях - за експорт, от които:

293 - BDZ 52   (13%)
144 - CSD 716 (6,4%) T 435.2
 14 - 1520 mm (0,6%)
 всички други  (5%)
----------------------------------------------

БДЖ се оказва най-сериозният клиент за тоя тип дизелови локомотиви - над половината от всички изнесени са при нас.

Но да видим при моделите как е - от тук   http://www.modellbau-wiki.de/wiki/BR_106
можем да видим, че от всички фирми произвеждащи V60 в нормалните мащаби:

Gützold, PIKO, Tillig (TT), Fleischmann (N)

за БДЖ - 0
за CSD - 2




                     716 505-3 CSD Gützold 41700, 41730 (2007)




              716 505-3 CSD Fleischmann (N) 722007, 722087 (2010)

Очаквам бат' Жоро да ги попита ... и ако трябва - малко да им се скара...

Весели празници!!

jopeto

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1355
  • Рейтинг: 211
Re: Новости от PIKO
« Отговор #101 -: 31 Декември 2015, 16:09:07 »
 Тези, Полските са чудесен донор за любителите на бдж-то. Ходовата част и талигите са идеални за румънската интерпретация на локомотив наречена тук - 55 серия. Само като гледам трябва да се отрежат едни излишни пружини.   

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Новости от PIKO
« Отговор #102 -: 31 Декември 2015, 18:14:17 »
Относно V60 / БДЖ 52: И на мен ми се иска такъв фабричен модел, но всяка фирма си гледа пазара и нито една не вижда такъв за българските модели. Което, за съжаление, говори зле за пазара, а не за фирмите - те си имат съответните маркетингови специалисти, които са направили съответните сметки. И те просто не излизат за българските модели.

За избиване на разходи по пренастройки за нашия модел с неговите по-големи фарове, разцветки и т.н. са нужни мин. 200-250 бр. За някаква минимална печалба са нужни още толкова. За добра печалба трябват още. Не знам дали как би се получило...  :mda:

mitko0888

  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2437
  • Рейтинг: 1036
  • H0, еп. I, II, III, IV, София
    • Снимките ми ...
Re: Новости от PIKO
« Отговор #103 -: 31 Декември 2015, 18:43:00 »
Интересно ми е как все още има хора да купуват от тази фирма.

Един и същи локомотив - напр. V180, от 85 евра през 2013 и 2014, сега е 105! (+23%), V60 от 115-119 става 135 евра, Ко1 от 83 става точно 100 евра (стандартния модел, специалната цена от 65 става 85!), и т.н. Да не говорим за прехласнатия Е50 - 50% над Роко. Цялата серия Класик не е мръднала от 1990 тодина насам. А и всичко останало - направо детска играчка.

За съжаление дори и аз коледно се изръсих за едно V23 (че то и на него му дигнали цената) ... но на две години по веднъж - колкото да не забравя разликата между Пико и останалите ... ще го преживея.

ЧНГ на всички! (независимо дали са фенове на пико или на кисс)



Ivo Nedkov

  • Trade Count: (16)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1175
  • Рейтинг: 180
  • HO, София
Re: Новости от PIKO
« Отговор #104 -: 31 Декември 2015, 19:23:24 »
Вярно е че в каталога има доста екзотични неща.
Според мен, това е хубаво. Нека да има разнообразие.
Може някога да пуснат и нещо с логото на БДЖ.
Моята колекция, както и макета ми са предимно от ПИКО.
Доволен съм от това което имам. :yes: