Автор Тема: Линк към нещо интересно - има все пак връзка с хобито ни!  (Прочетена 183192 пъти)

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма




























От тук
http://www.zimec.de/frame02/frame204_robur_ganzzug.htm
клуб който мнооого ме изкефи - имат и макет и модули и клубни екипи и....
Ами вижте го сами... :scratch_ones_head:
 ;D ;D ;D

EMPEROR

  • Гост
  • Trade Count: (0)
КРАСОТА!!! Друго не знам какво да кажа...  :hi: :preved:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Цитат на: NiGhtPiSH
Приятели съфорумници,
Моля ви за подкрепа за един важен проект. Отворете сайта http://socialimpactaward.at/community/projekte-2010/

И гласувайте за BEonRail Submission с 5 звезди, а за останалите с по 1. Това увеличава шансът ми да спечеля. Проектът всъщност е за социално предприемачество, чрез предлагане на цялостна услуга в проектиране и изграждане на леки обществени железници, в места като Елена например.

Помощта ви е от огромно значение!

От локфорума - не се иска регистрация, кликате на петтте звезди и от този IР адрес,вече не може да се гласува. Виждат се съответно гласовете но не  и коефициента. Гледам , че от вчера някой са напред , но и ние българите не се даваме.
Да се подкрепим пред чужденците!!!


 :hi: :hi: :hi:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Не мога да намеря къде беше темата за трамвайте, та ето тук ще ги пусна,
малко снимки от миналата седмица в района на петте кьошета и НДК.











Явно трамвая ще е доста дълго време до тук....


pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1812
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Някъде четох, че по градоустройствен план повече по Витошка трамвай няма да има.
Като гледам снимките от тази спирка до Витошка ще е един коловоз.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Смяташ, че от тук ще се връщат на бул."Витоша" ли?
Аз си мислех, че е някакво временно решение , подобно на трамвая при Руското посолство, тоест вместо обръщателно ухо...

pavel75

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1812
  • Рейтинг: 264
  • HO; IV и V; BDZ, BG; София
Не съм 100% сигурен, но май това ще им е постоянен маршрут - бул. Ботев - Петте кьошета - Витошка.
Витошка от Съдебната палата до НДК става изцяло пешеходна част.
Но това е по проект само, а видяхме че това правителство днес казва едно, а утре е друго. Така, че ....

spas_tf

  • Trade Count: (5)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 304
  • Рейтинг: 42
  • HO Епоха V -VI София
    • www.smilenov.eu
Така ,да се намеся Аз - Придворния архитект на Клуба  :pleasantry:
Трамваят ще е постоянно там , защото метрото ще върви под бул. Витоша. Реално обаче релсите няма да се махат , защото там ще има туристически ретро-трамвай ,които ще е от Съдебна палата до НДК и обратно (малко е безумно според мен, но все пак!! ) Това нещо е заради 2-ри диаметър на метрото , който от Централна гара - Лъвов мост - ЦУМ - НДК - Хотел Хемус - Хладилника ще стига почти до "Околовръстен път" от където в бъдеще ще прави връзка с Младост 4 и разклонението на 1 - ви диаметър до Бизнес Парк - София

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Развитие на новото трамвайно трасе до днес 7 юли...










Явно ще е с входни светофари по единичната линия, а не с "регулиране" от хора както бе навремето при руското посолство докато строяха изхода на днешното метро...
По любопитно е защо оставиха автомобилната улица (от страни пряката) отворена - няма ли да се пречкат по единичното трасе !?
Впрочем, днес трамвайте в/от посока НДК подлеза вече се движеха...

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма


http://www.youtube.com/watch?v=DX9nrq6dF3g&feature=player_embedded
10 минути приятна музика  и влакове...американски. :hi:
 Който му харесва да се поразходи из другите клипове с "Palo Verde" в името си!!!
Приятно гледане!
 ;D ;D ;D

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1013
  • Рейтинг: 259
    • bgrail.info
Цитат на: pach link=topic=512.msg43885#msg43885 date=1278490657
Явно ще е с входни светофари по единичната линия, а не с "регулиране" от хора както бе навремето при руското посолство докато строяха изхода на днешното метро...
И при Руското посолство беше със светофори. Светофорите ги демонтираха няколко години преди да започнат метрото.
Технологията беше подобна на тази в гората - двоен контактен проводник и пантографът прави контакт между основния и сигналния проводник, когато има трамвай в участъка.
« Последна редакция: 15 Юли 2010, 13:15:31 от bdz43r »

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Цитат на: bdz43r link=topic=512.msg44322#msg44322 date=1279188821
И при Руското посолство беше със светофори. Светофорите ги демонтираха няколко години преди да започнат метрото.
Технологията беше подобна на тази в гората - двоен контактен проводник и пантографът прави контакт между основния и сигналния проводник, когато има трамвай в участъка.

Възможно е , но явно е станало след като ватманка не спази указанията на двамата "стрелочници"  ("ватмани по тротоара") които държаха връзка по между си с радиостанции и така пропускаха двупосочното движение, по едната релса точно в района на Руското посолство.
Било е голям потрес - отдолу влиза трамвай да се изкачва към Руското посолство по команда на двамата сухопътни ватмани - но ватманката на изчакващия трамвай, затваря вратите и самоволно тръгва да се спуска по нанадолнището (срещу идващият трамвай!!!). Горният ватман се затичва след нея, в последния момент успява да удари по задната врата, пада и си чупи много лошо крака. Пътниците се разпищяват, и оная мърла спира.
В следващите 15 секунди, вече се вижда изкачващият се трамвай и спира (също уплашен от възможната катастрофа).
Там спускащите се трамвай караха доста скоростно, с цел по-бързо да освобождават единичната линия (която имаше и лека дъга - тоест без видимост по цялата дължина), та е можело да стане голяма беля с пътниците...
Та тогава нямаше никакъв светофар, а само двама ватмани (извънредна работа за пари) които седяха в двата края на единичната линия и след разбиране по радиото, управляваха движението.
Знам го със сигурност, тъй като "линейчика" (няква контрола на движението в градския транспорт с кола) се забави, линейка нямаше да дойде скоро (тогава нямаше GSM-и) и се наложи аз да откарам с кола момчето със счупения крак.
После се наложи, 9 месеца в гипс, докато стъпи отново на него...
Та така Тодоре...най-вероятно след това са сложили светофарите, но макар да минавах от там всеки ден , не съм обърнал повече внимание.
 ;D ;D ;D


bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1013
  • Рейтинг: 259
    • bgrail.info
Явно така е било. Аз все пак имам спомени само от последните 2-3 години експлоатация на еднопътното трасе.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Уф, едва вчера минах от другата страна на тази "фортификация" , така че тия дни ще пусна снимки и от там ...ама то вече е готово на 100 % (може би) .
 Но там паркинга вече няма да го има със сигурност.
Очаквайте включване, щото по тъмно не ми се снимаше.
 :hi:

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12283
  • Рейтинг: 1315
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Улиците Алабин, граф Игнатиев и Гурко (бул) се освободиха в най-тясното си кръстовище, където заради паркирани автомобили (дори на два реда) понякога травмайте не можеха да преминават цели 7/10 минути...
Даааа, трамвайте вече минават през единичната релса до НДК-то...но вместо тях в сряда снимах най-новата придобивка на София - "освободеният" централен булевард - вече никой не си и помисля да паркира там дори на една линия, щото просто ще го бият преминаващите шофьори.
 :spiteful:

Всичко е доста високо, от твърда пластмаса и сравнително мека гумва, но яко завинтено към асфалтовата настилка... :good: