Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

Стига донори! - 3D принтирано шаси / талига

<< < (4/5) > >>

pach:
Каква е идеята на този кардан с пружини?
Един вид да е с различна дължина ли?
 :scratch_ones_head:

Nenchev:
Да.  Понеже при завой се изменя дължината на вала - съвсем малко, но го има.  Фабричните са с една ябълка и 2 щифта, които се плъзгат в улеи.

Пружината е да улеснява разтягането - да не разчитаме сферата да издърпа вала.

Друго предимство е, че притиска каретата и по-трудно биха се вадили.  Поне на теория....другата седмица са истинските тестове.

pach:
Въпрос на виждане...не ме разбирай грешно, моля те!!!
 :victory:

Аз на твое място бих се концентрирал на по-важни детайли.
Кардана и неговото изместване според мен ...
пък и фирмите които го практикуват...
 е пренебрежимо малко, струва ми се.
 :prankster:

А в интерес на истината има много по-лесен и евтин начин,
да се правят кардани! Кеф ти с пружини, кеф ти на точно определени дължини. Без проектиране, файлове и 3D-принтер+ време, енергия и материал за 3д-то!!!
 :yes:

В крайна сметка и дори да правиш този детайл от локомотивните задвижки,
 на 3D-принтер, мисля, че по-добре да са с индивидуални
дължини за конкретна конструкция и модел, от колкото
един/два или три почти ...универсални.!!!
 :scratch_ones_head:

Това е моето мнение, или както казват руснаците по форумите,
"мойте пет стотинки за общото благо!"
 ;D

И понеже се каза вече,  "край на донорите" искам да попитам...

Значи ли това, че ще правиш зъбните колела и колосите дори,
което си е  болезнен проблем с размерите на доста конструкции
 ..особено от Б.Д.Ж.(I-ep)?

Това вълнува мнозина моделисти тук ( Марти, "извън кошера")!!!
 :hi:.

Nenchev:
Привет,

По въпроса с карданите - вярно, има много методи
..и с клечки за уши става - пробвал съм, но този дизайн ме кефи най-много.  Колкото до дължините - те са според конкретния случай, а не универсални - кеф ти един мотор с два Кардам, кеф ти два мотора.

По останалите въпроси:

- няма смисъл от правене на зъбни колела - бай Китаец прави всякакви и ги продава на килограм за жълти стотинки.

- колела и колооси - в процес на разработка са.  В момента работя над 14.4 мм със спици. - метални  Ще стане, но малко по-нататък.

svetljjjo:
това наистина ли е принтирано ?
Вижда ми се прекалено перфектно че да е принтирано .
Какъв модел ти е принтера или принтерите ?
Мотеряла има ли достатъчна якост и еластичност че да се държи добре на ябълката и да не излиза и да не запъва при завой.
Това карданче но малко по просто само с една ябълка го имам на едни дизели от 80-те години югославски RSO
Сега повечето неща които имам с кардани са от типа конус с два канала  и карданче от типа ос с две ябълки с крилца в двата края май е по удачно поне от нещата които имам по мое наблюдение по лесно се въртят и взимат по остри завой

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия