Всъщност тъмночервено-кремаво-тъмночервеното, доколкото имам информация, се появява преди тъмносиньо-светлосиньо-тъмносиньото, и двете с бели крила, на "Чайка Експрес". Със същото по-късно са експрес Тракия, експрес Златни Пясъци, експрес Варна и експрес Пирин. Синьото първо е на Синия Дунав, но в последствие вагоните ги омешват, та такова се появява по бързите, че и по пътническите влакове. Същото става и с тъмночервено-кремавото. В края на 80те, при ремонтите, сините вагони ги пребоядисваха в светло и тъмносиньо, но вече без крила, тъмночервено-кремавите изчезнаха, вероятно и тях са ги направили сини. Със сегашната червено-бяла боя, но малко по-светлочервено, имаше композиция от 47-а серия - Дианата, но и такива се мяркаха омешани по другите влакове. Янтрата беше в оранжево-бяло, експрес Варна по едно време също. От всичките варианти имаше вагони и с обикновени, и със сгъващи се врати, както вътре и със зелен, и със светлосив гетинакс. Имаше и такива с купе за началник-влака с издадени прозорци, както и със стаичка за говорителката. 88-а година всички експреси ги смениха с 74-та серия, червено бели, без Тракията. Нея, заради дизеловия локомотив, я направиха с новодоставени тъмночервено-кремави ГДР-ски вагони, но без крила, малко по-късно я направиха обикновен бърз влак и въпросните вагони ги пръснаха навсякъде. Пирин-а, който не беше експрес, а еталонен бърз влак, с ресторант, го махнаха още 87-а година.