Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models

06029.3 от mtb

<< < (5/8) > >>

mitko0888:
Не си личи добре от снимките, но се надявам разстоянието между фаровете да си го направил колкото разстоянието между буферите - 1750 мм.

pach:
Твойте теми са радост за окото и техническата мисъл тук!
Как се държи вибратора по обороти? Радвам се, щото си се
сетил за точно такова изпълнение. И тази твоя тема става
за учебно помагало!!!
Благодаря, че споделяш с нас, шедьоврите ти!!!
 &bgflag :hi: :clapping:

ivo:
Браво :) работата ти ме оставя без думи - изключително прецизен и последователен !!!

LDimitrov:
Митко, значи все пак нещо подсказва, че разположението е съмнително. Коментара ти постави началото на разследване което, към момента, няма еднозначен отговор. Сравних чертежи от две книги и двете показват различно. Във втори том имаме машина с малки фарове, които са точно над буферите. В по-новата, оранжевата книга, има поглед отпред, на който фаровете (вече нашите, големите) са малко по-навътре от буферите. Приказвах с приятели и очаквам да премерят разстоянието на истинските машини. Това мисля да приема за вярно.
За модела: както споменах вчера, просто разширих отворите за съществуващите светлини и се е получило както е било заложено там, плюс някое мръдване от моя страна. Крайния резултат  е 1,2-1,3 mm отгоре, значи трябва да прибера фаровете с по около 0,6 mm. Зависи от реалното измерване, но определено трябва местене – уликите до момента сочат, да не се излиза извън осите на буферите. Иначе началника и така ги приема, но каза че от мен зависи и с това, много тънко ми вмени да се захващам за работа.
На теб благодаря за навременната и конструктивна реакция! Ако строежа беше в по-напреднала фаза, нещата определено си оставаха в тази конфигурация. Сега вероятно ще чупя...
Честно казано, след като се зазяпах по предницата, колонката между челните стъкла нещо по-тясна ми се вижда, ама нея вече няма и да я проверявам. Трябва някъде да се сложи граница.

Пламене, не разбирам – как да се държи? След като го изчистих, не се чува как работи. Още не е свързан трайно с вентилатора и не мога да кажа нищо за обороти, въпреки че по данни от магазина са по-високи отколкото са ми нужни. Вероятно това са цифри само за двигателя преди да му сложат ексцентрика и нищо чудно да са и закръглени леко нагоре. По-подходящ не открих тогава, но ще видим като му дойде времето.

Иво, благодаря за подкрепата! Старая се да са верни добрите думи които казваш но, както виждаш, стават грешки.

И да добавя наченките на покривните корекции. Заглеждайки пътечките там, впечатление ми направи едрата имитация на рифела, дебелината на самата „ламарина‟, както и плътния триъгълник челно – там където би трябвала да е предимно празно място. Първите две забележки се решиха с едра шкурка, последната се поддаде на убеждаване със скалпела. Разликата забележима по снимките е в моя полза, до момента в който не сложих детайла на място и... пак дебело.
Излезе, че съм пропилял около 20 минути от живота си в създаване на прах, защото после пробвах с лента полистирол и фотоецвания рифел директно отгоре. Поредното сравняване показа, че това ще е начина на изпълнение, като му дойде времето. Прилагам илюстрация на истинското – доста си приличат и не мога да го докарам по-добро.

020

Krasi Tankista:
Не знам дали тези снимки ще помогнат да изчистиш казуса, но все пак:









 ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия