Цитат на: niki link=topic=534.msg60747#msg60747 date=1306842441Моля за малко помощ, защото има хора с енциклопедични знания в областта. :hi:Като малъл преди моного години имах един локомотив, който съм загубил, а пък много си го харесвах и обичах тогава. Сега разглеждах каталози, сайтове, но не можах да го разпозная, и ОО чудо, видях го в сайта Възстановяването на дизелов локомотив 64.19. Знае ли някой произвежда ли се сега, или може ли да се намери?Благодаря предварително. Може би си имал това? http://cgi.ebay.de/Piko-Gutzold-Diesellok-BN-150-Lokomotive-/260791939359?pt=DE_Modellbau_Modelleisenbahnen&hash=item3cb869311f
Моля за малко помощ, защото има хора с енциклопедични знания в областта. :hi:Като малъл преди моного години имах един локомотив, който съм загубил, а пък много си го харесвах и обичах тогава. Сега разглеждах каталози, сайтове, но не можах да го разпозная, и ОО чудо, видях го в сайта Възстановяването на дизелов локомотив 64.19. Знае ли някой произвежда ли се сега, или може ли да се намери?Благодаря предварително.
Гледам пак линка от Ясен, но имам спомен че колелата бяха по открити, иначе си го представих червен и мнооого прилича.
И аз така поразсъждавах преди няколко дни, та вече моделът пътува към мен! Като ме познавате, сетете се дали след време няма да стане БДЖ...
http://picbg.net/u/16413/34916/553886.jpg
Актуални снимки от днес , 29-ти (2011г.) май на 66-02:- отпред;- отзад;- странично;- герба.За тези , които не знаят - локомотивчето се намира пред портала на депо Дупница.
Това лoкомотивче някога беше собственост на ЦОФ Бобов дол.Те го дадоха безвъзмездно на депо Дупница след като си купиха серия 55.Машинката вършеше маневрена дейност в депото докато една зима не я забравиха да и замръзне водата в двигателя.Сега е със спукан блок и надали някои ще се заеме с ремонта и.А беше хубава машинка.За най точното и състояние информация може да даде лицето Васил Костадинов които последен я управляваше из коловозите на депото./Ако все още работи там/