Автор Тема: Интересни снимки на влакове  (Прочетена 556113 пъти)

evrokoma

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #555 -: 03 Юни 2011, 19:17:43 »
Любо не е само завода за тръби мога да изреждам до утре колко производства се съсипват.Най много се ядосах на това че БДЖ ще поръчва 150вагона от турски производител при вида че завода в Дряново стои без работа.Наскоро в Нефтохи Бургас монтирахме 70 табала производство на Шнайдер ама в Турция а нашите заводи за табла бездействат.Завода за кабели в Бургас от години не произвежда кабели а само пренавива такива на по малък метраж а естествено кабелите се произвеждат в Турция.Примерите са безброй просто се лобира за Турското производтство ама никой не ни е виновен че политиците ни са пу***ки :angry:

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #556 -: 03 Юни 2011, 19:20:30 »
Като са затапени няма разлика в съпротивлението.
Иначе си имаха тапи отначало, когато тръгнаха преди 5 години.
И сега се срещат изпопадали покрай линиите тапи.

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #557 -: 03 Юни 2011, 19:25:20 »
Цитат на: lubomir link=topic=534.msg61076#msg61076 date=1307117037
Може разбира се, важното е да се види ориентировъчно диаметъра. е можеш да пуснеш и метъра, щом си там :)
Малките тръби по принцип трябва да са с тапи за да не ръждясват от вътре, тъй като няма кака да се почистят.
но това е за западна Европа, където има специален DIN за качеството на повърхностите на стоманените изделия. Както всички знаем, при нас стоманените изделия включително и тръбите се  складират на открито, без тапи и без никаква защита. В резултат след месец- два на дъждовете повърхността става с 1мм ръжда. Но пък иначе отговарят на ГОСТ и разни други такива стандарти :)
Чистят ги , особено по големите, има роботизирани машинки, защото е вредно да се стои вътре и е забранено . Имам пред вид,  тези Миро каза, че са с керамника, но има  с азбест, полимери и тн,та чиатенето става с вода под голямо налягане/ отварям скоба- знам случайно за това, понеже един приятел живеещ и работещ в щатите, беше дошъл командировка до Швейцария да поправят точно такава чиатеща машина, защото беше спряла да върви, но ,,продължила да чисти,, в следствие на, което пробила тръбата)))))))))))))). и той дотърча до Българиа, направиха с бивши колеги, система да наблюдава всички датчици за движение, посредством видео наблудение , защото радио сигнала се губел , като се отдалечи машината по тръбите от мястото на влизане. Аз му направих кутия от симона/до днес още функционира/. това всичко става за около 5 дена и всички паднали като се върнал и се убедили, че работи безотказно)))))))))) та така за разглезените западняци :lol:
« Последна редакция: 03 Юни 2011, 19:31:59 от niki »

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #558 -: 03 Юни 2011, 19:27:09 »
Цитат на: evrokoma link=topic=534.msg61081#msg61081 date=1307117863
Любо не е само завода за тръби мога да изреждам до утре колко производства се съсипват.Най много се ядосах на това че БДЖ ще поръчва 150вагона от турски производител при вида че завода в Дряново стои без работа.Наскоро в Нефтохи Бургас монтирахме 70 табала производство на Шнайдер ама в Турция а нашите заводи за табла бездействат.Завода за кабели в Бургас от години не произвежда кабели а само пренавива такива на по малък метраж а естествено кабелите се произвеждат в Турция.Примерите са безброй просто се лобира за Турското производтство ама никой не ни е виновен че политиците ни са пу***ки :angry:
ВСИЧКО Е ВЪПРОС НА КОМИСИОННИ,  за това е цялата работа, така по трудно се хваща.

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #559 -: 03 Юни 2011, 19:30:56 »
как да няма значение....ще дам пример, американците правят двойно по големи по обем и дължина  цистерни-защото въздушната струя следва в случая формата на вагонаи всяко ,,прекъсване,, на тази форма е завихряне, когато нямат тапи, завихрения въздух просто минава, на практика няма никакво съпротивление.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #560 -: 03 Юни 2011, 19:31:58 »
Тези които запечатваха бяха с по малък диаметър (около 60см) Усещаше се съпротивата.Те и затова им летяха капаците и както казва Тошко още ги имапо линията.

Това са въпросните влакове с тръби вървящи до скоро.

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #561 -: 03 Юни 2011, 19:34:20 »
Вярвам, че са летели, все пак има инерционни и гравитационни сили, особено као предния капак/ по посока на движението /го няма,задния би летял и колкото по малък диаметъра, толкова по надалече ;D

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #562 -: 03 Юни 2011, 19:38:34 »
Миро, както преди каза, на тази снимка се вижда- наредени по 5, само с каиши ли са стегнати?

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #563 -: 03 Юни 2011, 19:45:00 »
Само с колани.Между тях има едни нарочно направени греди с приковани триъгълни трупчета.Държът и при скорост 100км/ч (тествано е).
Няма да ти казвам преди години какъв мор беше.Карахме тръби за газопровод от Карнобат до Ихтиман с 40км/ч и това лятото в най-големите жеги.Направо се изпържваш в кабината.Нали по български го правехме и не ги укрепваха.После след разтоварването понеже никой не си беше помръднал пръста и празните вагони ги карахме с 40км/ч .Голяма мъка си беше.И като увеличаваш обхода между гарите диспечера мисли за теб последен.За около 12-14часа ставаше работата. :blink: :heat:

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #564 -: 03 Юни 2011, 19:51:12 »
уужассс, питах те защото не мога да се сетя къде/може да е било  и на някой филм/ но ми се мернаха едни приспособления, подобни на менгемета, и се хващаха тръбите на допирателните си.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #565 -: 03 Юни 2011, 19:57:45 »
Минават такива вагони и от тук.Предимно ДеБейски.Имат си заварени греди и към тях приспособления със синджири и тресчотки за привързване.Самия вагон си е такъв.

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #566 -: 03 Юни 2011, 20:00:31 »
Ми даа, предполагам така и по бързо се товари, да не говорим за сигурността.

bdz43r

  • Trade Count: (5)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1025
  • Рейтинг: 272
    • bgrail.info
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #567 -: 03 Юни 2011, 20:40:35 »
Трябва да се обележи, че коланите ги водят под бройка, защото по едно време половината изчезваха по пътя - оставаха по 3-4 на вагон.

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #568 -: 03 Юни 2011, 21:02:29 »
niki  попадна ли на такъв мога да го снимам ако желаеш?

niki

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Интересни снимки на влакове
« Отговор #569 -: 03 Юни 2011, 21:08:25 »
Даааа, много ще съм задължен, аз правя само товарни композиции. Единствената пътническа , ще  е само БДЖ. :hi:
« Последна редакция: 03 Юни 2011, 21:10:48 от niki »