ВАЖНО !!! | IMPORTANT !!! > Новини и предстоящи събития | News and upcoming events

Публично гласуване за дизайн на новите Сименс Smartron локомотиви

<< < (8/10) > >>

pach:
Тъкмо щях да кажа, че модификация "смартфон" не е като
да няма в други цветове и Митко ме е изпреварил!!!
 :hi:

91 80 6192 008-1 D-BBL – Another new Smartron that will soon be unleashed by Siemens in Munich.





mitko0888:

--- Цитат на: bdz43r link=topic=5346.msg119398#msg119398 date=1595930137 ---... груповите инвертори за по два двигателя, от което е по-малката мощност 5600 kW. Стандартният Вектрон е 6400 kW с четири инвертора....

--- Край на цитат ---

Потвърдено от страницата на Сименс, само че за инверторите: тези, използвани за Вектроните, са с мощнжст от 2600 до 3200 kW, т.е., както и мислех, и Вектронът, и Смартронът, са само с по ДВА инвертора.

Сигурно и моторите леко се различават. Задвижването и талигигите са еднакви. Т.е. това, което немците си пишат по форумите, хич не е вярно. Остана някой да изнамери редукторите - дали са само два вида: 160 и 200, или има и за 140.

bdz43r:
В наръчника (техническото описание) за X4-E, серия 193, 6400 kW са дадени 4 инвертора за по един двигател. При всички варианти токоизправителите и инверторите са групирани в два големи модула. Вътре във всеки от тях обаче има два отделни инвертора за по един двигател или един за два двигателя. Отделно и един за собствени нужди - компресор, вентилация и др.

mitko0888:
Ако там то пише и си го видял - съгласен.

bdz43r:
В по-общите описания се говори за два тягови преобразувателя.
Визират се целите модули, които наистина са два и съдържат:
 - два 4-квадрантни токоизправителя, комбинирани с инвертори за рекуперацията;
 - междинно звено за постоянен ток с филтриращи кондензаторни батерии с контролирано първоначално зареждане;
 - един или два тягови инвертора, комбинирани с токоизправители за рекуперация;
 - един инвертор за спомагателни нужди.

Интересна възможност е захранването на част от маломощните собствени нужди чрез рекуперация при движение със свален пантограф. По този начин междинните звена за постоянен ток се поддържат заредени и при вдигане на пантографа не се чака зареждане на кондензаторните батерии.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия