Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Похвалете се с вашия макет | Show us Your layout

Макетът на Стоян Божанов - TANO

<< < (11/92) > >>

CaLLlo:

--- Цитат на: muncho link=topic=587.msg7743#msg7743 date=1214860232 ---... Знаех си аз ,че ел.част на един макет е най-трудна ::). Тея снимки ако ги бях видял преди да почна макета, щях да си остана с мечтите за направата му. ...

--- Край на цитат ---

Мунчо, такава точно автоматика не е задължителна за никого, може да се мине и с много по-малко, тук е заложено предимно на професионалния опит и истинското управление в гарите. Аз например имам собствено виждане по въпроса, но това е защото не съм професионалист като Стоянчо. Разбира се има неща, които са задължителни за всякакъв макет!

При правенето на един макет най-важното е да знаеш предварително какво искаш да правиш на него; и чак после как точно да го направиш, а не обратното! На това аз му викам - да имаш изградена идея или философия!

Като наръчник по въпроса е златната тема на Ерик:

http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,88.msg3852.html#msg3852

Попреглеждайте я от време навреме! Бих казал дори - Би било добре да се закачи на по-видно място!

Vlado:
Съгласен съм със Сашо. Аз например наблягам върху реалистичността в моя макет, Стоян на друго, Тони на трето и т.н. Важен е крайният резултат. Щом той е добър, всичко е добре.

mill:
Да бе Сашо,прав си! Аз направо шапка му свалям ,всичко по горе казано е  весела закачка. ;) :D ...е и малко му завиждам де,признавам си :)

TANO:
Здравейте
Малко се учудвам защо тия жици предизвикват такъв потрес
 у вас.Цялата кутия заедно с дървенията, сглобяването, подреждането на елементите и опроводяването ми отне около 3 месеца.И честно казано не беше никак страшно.Това беше преди 10 год.Тогава обаче всичко беше само с ТТрелета.Преди 2 год. направих малко преустройство - смених 2/3 от тези релета с другите които се виждат на статива отзад.И това ми отне около 1 месец.Много по трудно ми беше миналата година, когато полагах баластрата - 5 месеца тежък физически труд за 3 кила камъчета и кило и половина Ц-200.Тия от Белене и Скравена направо нищо не са видели.Иначе се радвам, че на някои им харесва макета.И само малко да поправя Сашо.Н-68 означава централизация с немаршрутизирани маневри т.е. няма маневрени сигнали.Иначе управлението на стрелките и сигналите става индивидуално и маршрутно - нещо, което го има и при мен.Но все пак имитацията на Н-68 в къщи не е на 100% -някои елементи липсват.И на края нека да кажа още веднъж - не се плашете от жици и релета.Нищо страшно няма в тях, пък са и по надеждни в експлоатация от електрониката.Дори и в истинските железници е така - всички високо отговорни схеми за непосредствено управление и контрол са изпълнени с релета.Компютрите участват само в маршрутният набор.За сега толкова.Ако имате да питате нещо ще отговарям с удоволствие стига да ми работи интернета в работата, че в къщи нямам.Поздрави.

pach:

--- Цитат на: CALLlO link=topic=587.msg7069#msg7069 date=1213781734 ---А сега малко снимки от самия Стоян!

и Каменец



(Image removed from quote.)

"Случайна" прилика!
Е, дървото може да порастне!:

(Image removed from quote.)


--- Край на цитат ---
Въпрос - тъй като не съм бил на тази гара (но ми харесва заради магазията) питам - коя от двете снимки е вярната? Че така излиза гаровата сграда в средата между коловозите...
Ако искаш сподели схемата (по-точно част от нея  :)!)как си направил управлението на стрелките и светофорите ? Нещо по-простичко , като част от голямото  ;D
(с малки дози , че да ги разберем , не да се плашим ;))

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия