Автор Тема: Как да "подобря"-тунинговам стандартна "Людмила" на PIKO  (Прочетена 9395 пъти)

martzaro

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Така накратко проблема е следният: Людмилата е с един мтор и една предавка, което я прави трудно подвижна с повечко вагони. Прикачат ли се повече от 4 вагона-пътнически и започва да превърта колелата на място при плавно ускорение потегля нормално но до един момент после започва отново да превърта колелата по релсите и не отхапва да тръгне. верно че имам един "американец" с две предавки и тегли 30 вагона и той превърта колелата ама чак на 31-вия вагон. Проверил съм всичко предавките са нови, мотора е читав, вагоните са с отлични талиги и кинематика /лееееко се плъзгат по релсите/ и моля решение на проблема ми трябва защото е една и съща ситуация и с четирите ми людмили. Все пак не искам да изглеждат маломщни и тежките композиции да се теглят от пеперудите BR110 понеже са с двойни предавки, които са оставени за маневри по гарата.

ОЧАКВАМ всякакви предложения как да реша проблема. Благодаря Ви предварително!!!

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4781
  • Рейтинг: 632
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Цитат на: martzaro link=topic=800.msg10063#msg10063 date=1222014693
Така накратко проблема е следният: Людмилата е с един мтор и една предавка, което я прави трудно подвижна с повечко вагони. Прикачат ли се повече от 4 вагона-пътнически и започва да превърта колелата на място при плавно ускорение потегля нормално но до един момент после започва отново да превърта колелата по релсите и не отхапва да тръгне. верно че имам един "американец" с две предавки и тегли 30 вагона и той превърта колелата ама чак на 31-вия вагон. Проверил съм всичко предавките са нови, мотора е читав, вагоните са с отлични талиги и кинематика /лееееко се плъзгат по релсите/ и моля решение на проблема ми трябва защото е една и съща ситуация и с четирите ми людмили. Все пак не искам да изглеждат маломщни и тежките композиции да се теглят от пеперудите BR110 понеже са с двойни предавки, които са оставени за маневри по гарата.

ОЧАКВАМ всякакви предложения как да реша проблема. Благодаря Ви предварително!!!
Здравей!Мойте две Людмили са с по два мотора,утежнил съм ги максимално.Единият сигурно тежи към 2кг ;DТегли като ламя.Първото ми предложение е да утежниш максимално локомотива с олово над двигателната талига.Второто е са смениш втората двигателна колоос с такава със силиконов бандаж.Третото е да замениш старата гумичка на оригиналната колоос със силиконова.Успех!

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Най бързото и лесно реШение, е да сложиШ две двигателни талиги, но ефекта няма да е много голям.
 Затова
1. Смяна на двигателя-оригиналният на Пико е много слаб. Препоръ4вам RF320 или RF370. Последният е от видеокасетофон и е много моШтен и подходяШт за наШто хоби.
2. Поставяне на допълнителна тежест в локомотива (над и около двигателната талига). За целта са много подходяШти пе4атарските букви.
3. Монтиране на оШте една колоос с ГУМЕНИ БАНДАЖИ, много важен фактор за увели4аване на сцеплението.
4. Желателна е смяна на предавателната система, заШтото старите Пико предавки не са добри.
 Желая ти успех ;)

martzaro

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Мерсажи на всички ще пробвам ;D ;D ;D ;D ;D

Adrian

  • Trade Count: (238)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 6710
  • Рейтинг: 1086
  • Купи и ще ти олекне! DR/DB/BDZ 4-5 ep. H0 София
    • Ер Малък


може да затежниш с оловни рибарски тежести , щото печатерски букви трудно ще намериш ;)

Най - доброто решение е да караш къси влакове  :o

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Аз имах същия проблем и когато се допитах един ден до Жоро, той само ме посъветва да си сменя бандажите и след като го направих проблемът изчезна. Защо? Ами защото Людмилите имат много мощен двигател и не им е нужен втори такъв. Нито пък повече тежести трябват. И единствената причина се оказаха бандажите. Послушай ме и няма да имаш проблеми!

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Влади ме е изпреварил, но никога не ми е било ясно, защо слагат по 2 двигателя на пиковските Людмили. Имал съм 2 и двете са теглили без проблеми бая дълги влакове, стига гумичките на задвижващите колела да са ОК, което им е слабо място на тия локове. А и още нещо, талигата с мотора по-добре да е от задната страна на лока, т.е. към вагоните.

martzaro

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Влади как да се сдобия с гумички за колелата на машината ??? ??? ???

refil

  • Гост
  • Trade Count: (0)
При Жоро ;D ;D ;D

martzaro

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Ми не всички сме от София, Рефил а и работата не ми позволява да стигна по далеч от Пловдив всеки ден.

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12271
  • Рейтинг: 1314
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Руснаците слагат термосвиваем (от гума е) шлаух с подхадящ деамутър , нагряват със сешуара и ...готово!
 ;D ;D ;D

refil

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Ако трябва ще ти ги изпратя с препоръчано писмо,стига "бате" Жоро да ги има в наличност  ;)

misho_tabakoff

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Оги, Людмилката започна ли да "копае" асфалта .... упс, релсите?

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
другият вариант както БР118 вика вътрешна гума от колело режеш бандажи колкото ти трябват  ;D ;D ;D

Vlado

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 5530
  • Рейтинг: 622
  • Красотата е в детайла!
Вече изпратих мои гумички на човека. Дано ги получи скоро и най-важното дано му свършат работа. Сигурен съм, че проблемът ще му се реши щом "обуе" с тях колелата на Людмилата.
« Последна редакция: 01 Октомври 2008, 08:59:08 от Vlado »