Изпуснете парата...защото всичко зависи от ...параметрите на конкретната "сделка".
Диспут можеш да повдигнеш и на 59-тия ден (на 60-тия просто автоматично се изтрива всичко от папките ти)
стига да не попаднеш на "автоматичните" софтуерни функции заложени в Ибея. А това е доста трудно - да се свържеш със жив човек отсреща

.
Това впрочем, след ъпгрейда от началото на ...ноември ли беше

, май доста добре е вече застъпено - говоря за автоматичните от типа "въпроси-възможен отговор" при повдигане на "диспут".
Аз също ползвам "механичната" гугъл-преводачка и резултата понякога е ...шокиращо въртящ се в един затворен кръг (при повдигане на диспут де...).
При всички положения, моето мнение е, че не трябва да се чакат крайните срокове, а да се "атакува" незабавно продавача с ежедневни (ако трябва, щото някой се ослушват от отговор веднага) писма запитвания, непременно през Ибея (щото всичко се регистрира там), което в 90 % от случайте се окзва достатъчно и най-големият тъпанар отсреща (не че и тук нямаме такива) да се откаже от мошеничество на "дребно" и да изпрати стоката, макар и със закъснение.
Имах подобен случай, продавачката (!) поучи отрицателен фийдбек от мен в края (58-мия ден

) и след две седмици и половина стоката се оказа при мен. В този случай аз бях плюл на парите, защото ми извърташе нещата така че да ми върнела някаква доста по-различна сума от платената ...мисля че искаше да върне само 1/3....!!!
Е не стана

както и се искаше.
А избързах с отрицателният фиидбек, за да не го "изпусна" както ми се случи на два пъти!
Ясно е че положителните не търпят такива изчаквания - давам ги веднага съграсно "правилата" които спазва и е описал някъде тук Мишо Табаков!
