Ами импулсното прави 220-те волта от ел.мрежата на ,примерно, 12 , но без да се използува трансформатор.Това прави изправителя по-лек,по-евтин, (защото трафа е скъп) и по-малък като габарити,защото колкото ти е по-мощно захранването (за да захранва повече локомотиви едновременно),толкова ти се увеличава устройството като обем.А и не на последно място импулсното позволява на изходният ток да се "закове" например на 12,2 волта,независимо от консумацията.Е,ако започнеш да "опъваш" от него повече ампери , отколкото може да понесе сигурно или ще изключи , или ще изгори.Зависи от самата схема.Със по-чувствителен потенциометър също може да се потегля доста плавно.
Mill,гледам си с ново потребителско име,да те питам относно това дигитално управление.Доколкото разбирам ако лока няма модул си го ползваш като аналогово,само че с дистанционно.В смисъл че токът по релсите не е 12 волта постоянно,а Digi 1 го променя от 0 до 12 ? Само че го прави плавно и от дистанционното?Ако е така за какво е този модул,дето се слага във влака?Само за звук и осветяване ли?Или самото дигитално управление има режим , ако си без модул във влака да управлява цялата система като аналогова? ???