Електроника и Електротехника | Electronics and Electrical Engineering > Аналогово управление | Analog Control
Постоянно осветление във вагоните
			EMPEROR:
			
			И аз в бързината написах глупост, тъй като поляритета на трафа за лока се сменя в зависимост от посоката... Това ОПРЕДЕЛЕНО ще създаде проблем на другия траф. Тъй като той ще е с "фиксиран" поляритет. 
Жоро... много добре знаем, че в нашата мила родна държава, нещата не са такива каквтито трябва да са. Не се знае кой контакт, към кой ел. възел е... а това само по себе си допринася за различна НУЛА... Иначе казано НУЛА различно от НУЛА ;) ... За експеримент... Пусни си в едната стая компютъра... в друга Телевизора... Пусни коаксиален кабел от ТВаута към ТВ тунера и ще бие ток... в повечето случаи... Причината е в "различната" НУЛА на всяка верига... 
		
			Жоро:
			
			Това ми е пределно ясно, изпитал съм го на живо. Тук говорим за два отделни трафа с по един прост грец. Къде е масата в цялата картинка и какво значение има тя, на кой кръг ще се включат трафовете?
		
			EMPEROR:
			
			Добре, съгласих се, тука наистина няма маса. Не са трифазни тез трафове.
eurostar конкретно по случая обаче няма да стане с двата трафа, тъй като поляритета се мени в зависимост от посоката на движение на локомотива, а другия траф остава с постоянен поляритет.
При дигиталното управление проблема е решен. Ако имаш възможност преориентирай се натам.
		
			Adrian:
			
			Аве за к'во ви е осветление - оставете хората да спят !  ;D
		
			Vlado:
			
			При един от разговорите ми с Юри Ботев по хоби теми той ми спомена мимоходом, че "а знаеш ли, че може да се направи така, та вагоните да светят постоянно дори и при аналогово управление, като се използва контактната мрежа". Не разбрах как, а и не се детайлизирахме, но мога да го питам!
:)
		
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия