Аха, значи тази схема с двойното ключе е само част от управлението ти, разбрах.
За размерите на стабилизаторите:
Ето на 7805 -
http://www.datasheetcatalog.org/datasheets/400/249955_DS.pdfИ на 78L05 -
http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/nec/UPC78L10J.pdfЗа други напрежения имат същите размери.
В тези книжки има чертежи с обозначени размерите им.
Грец ще ти трябва при всички случаи, защото светодиодите работят само с определен поляритет. Малогабаритен грец, издържащ до един ампер е например DB105 -
http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/mcc/DB105.pdf Като размери се побира в кубче със страна 1 см. При желание може да му се скъсят крачетата, за да се побере и в по-малко място.
По въпроса ти с тиренцата има няколко варианта - зависи къде ще слагаш стабилизаторите - един в локомотива или по един във всеки вагон. Според мен вторият вариант е по-добър, защото по-малко място ще заемеш в локомотива.
При първия вариант:
- грец
- кондензатор - препоръчвам 50-волтов, микрофарадите ги смятай примерно 220 умножено по броя на вагоните, но да не превишава 2200, защото става твърде голям.
- стабилизатор - задължително 7805 или 7812 (а може и други напрежения - съществуват 7806, 7808 и 7809), защото сумарния ток на светодиодите може да нарасне доста, ако ти е по-дългичка композицията
- резистори и светодиоди колкото ти трябват за вагоните.
При втория вариант:
- грец в локомотива
- по един кондензатор във всеки вагон - също 50-волтови, всеки по 220 микрофарада. Понеже ще имаш място, може и по-големи - 470 или 1000 микрофарада.
- по един стабилизатор във всеки вагон - тук може и 78LXX, където ХХ заменяш с напрежението, което ти трябва, виж по-горе
- резистори и светодиоди колкото ти трябват за вагоните.
Възможен е и трети вариант при който слагаш по един грец във всеки вагон - тогава в локомотива не слагаш нищо, освен проводника, който тръгва от пантографа и заминава към вагоните. При този вариант всеки вагон става независим и може да измислиш някакви буксички и да ги разединяваш от композициите.
Ще ги обясня защо 50-волтови кондензатори - ако обърнеш композицията, тогава токът за светодиодите ще минава по другата релса. Тогава напрежението на осветлението ще намалее когато пускаш локомотива в едната посока и ще нарасне в другата посока, защото двете напрежения се сумират, а на едното му променяш поляритета. Максималната стойност която може да се получи е сумата от двете напрежения, когато са с противоположен поляритет спрямо общата релса (тази, която се пада долна в схемата ти). При НО по стандарт напрежението е до 16 волта, което като се сумира два пъти става 32 волта - сещаш се, 25-волтов кондензатор няма да издържи. За късмет, стабилизаторите са проектирани за до 35 волта.

Тук има и друга опасност - при обърната композиция е възможно осветлението да се захрани и с обратен поляритет - ако напрежението за осветлението е по-малко от тяговото и двете се случат с един и същи поляритет спрямо общата релса, при което резултатното напрежение ще е разликата между двете. Затова донякъде е грец-схемата.
Остава въпросът как ще връщаш тока от вагоните - казваш, че имаш само един проводник ... ? Ще слагаш токосниматели на вагоните или ще сложиш още един проводник от вагоните към някой от токоснимателите на локомотива?