Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Музей по транспорта гр.Русе

<< < (6/28) > >>

pach:

--- Цитат на: fyut link=topic=1581.msg23279#msg23279 date=1239959683 --- :yes: Ако се ремонтират тези локомотиви, и се направи ретро композиция, средствата от чужденци ще валят. Днес сутринта, като водих децата на училище бяха пуснали от ретро трамваите по линията на единицата. Вътре беше пълно с американци и англичани, които максимално се кефеха, снимаха и и си плащаха по 4 евро за да возят на тези трамваи. Не знам защо, компетентните органи в ж. п. направлението в България, не използват възможността да събираме средства за възстановяването на парните и стари дизелови локомотиви. Предлагам съфорумците имащи позиции в ж.п.  средите, да дадат предложението на БДЖ ръководството, а за икономическата ефективност, ние сме насреща.  ;D ;D ;D

--- Край на цитат ---

Ако си чел постовете на Трамвая - ще знаеш какви суми се събират от тези ретро влакове и къде отиват парите!!!!

Кауза пердута ...

CaLLlo:
Ето, нещата са потресающи, обикновенни крадци са заели най-възловите постове в т.н. държава:

http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1414.msg22337.html#msg22337

fyut:

--- Цитат на: pach link=topic=1581.msg23281#msg23281 date=1239960111 ---
--- Цитат на: fyut link=topic=1581.msg23279#msg23279 date=1239959683 --- :yes: Ако се ремонтират тези локомотиви, и се направи ретро композиция, средствата от чужденци ще валят. Днес сутринта, като водих децата на училище бяха пуснали от ретро трамваите по линията на единицата. Вътре беше пълно с американци и англичани, които максимално се кефеха, снимаха и и си плащаха по 4 евро за да возят на тези трамваи. Не знам защо, компетентните органи в ж. п. направлението в България, не използват възможността да събираме средства за възстановяването на парните и стари дизелови локомотиви. Предлагам съфорумците имащи позиции в ж.п.  средите, да дадат предложението на БДЖ ръководството, а за икономическата ефективност, ние сме насреща.  ;D ;D ;D

--- Край на цитат ---

Ако си чел постовете на Трамвая - ще знаеш какви суми се събират от тези ретро влакове и къде отиват парите!!!!

Кауза пердута ...

--- Край на цитат ---


Чел съм ги. Майната им на парите. На всички е ясно, че в тази държава за съжаление нищо хубаво не може да се случи. Освен, ако не си го направим сами. :yes: Така, че според мен е важно да се запазят машините и вагоните, а че от облагите нищо няма да видим, това е повече от ясно. Но ако се случат нещата??????, поне ще имаме възстановен ж. п. състав. Дай на чиновниците ...........кинти и може би..........може би, нещо ще се случи!!!!!!!!!!! :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry: Докато не вземем властта!!!!! :hi:

CaLLlo:
Пропуснах да кажа за музея още:

Вход за зяпачи   - 2 лв.
Вход за снимачи - 2 + 4 = 6 лв.

Работно време - само в работни дни от 10 ч.

Дошлите отдалеч в почивни дни - гледат през оградата

Пътят до самия музей вече е много разбит и усложнен заради строежи наоколо.

CaLLlo:

--- Цитат ---от Tramway на Съб Ное 11, 2006 11:21 am

Със състоянието на музея, парната помпа на Червена вода (открита като гара през 1868г, сега напълно разрушена и прекатегоризирана в спирка), както и всякакви материални и нематериални обекти, свързани с железопътната история на България, се занимава отдел "Исторически" на БДЖ. Негова шефка е горепосочената госпожа със специалност археология. Подчинени са й едно момиче с неизвестна професия, но племеничка на гл. директор на БДЖ, и един младеж по професия хореограф. И тримата нямат хал-хабер от техника, камоли от железници. И тъй като този отдел е място, където се получават пари без да се работи, те са се барикадирали и си бранят кошарката като опълченците на Шипка. Благодарение на тези специалисти отпътуваха за небитието уникални локомотиви и вагони и други безценни паметници на железопътната ни история. Благодарение на тези специалисти възстановителните ремонти на машини и вагони няма да продължат. Тези специалисти посрещат на нож и оказват силна съпротива на всяка една доброволна инициатива и свършена работа в тази насока. Всичко, което се върши от доброволци и ентусиасти (има ги няколко във форума), се радва на успех само ако се пази в тайна от въпросния отдел (има пресен пример).

Това е, драги колеги. Тъжно, но факт.

--- Край на цитат ---

От:
http://www.90minuti.info/bgrail/forum/viewtopic.php?p=34404

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия