Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

Модели на български подвижен състав

<< < (127/152) > >>

Adrian:

Павка , излиза ,че съм близко до истината ;) Да благодаря и на доц. Зазо за помощта ! При този дефицит на пощи решихме да спретнем една

zazo:
Да ви кажа аз какво знам за тия вагони. Най-вероятната версия е, че не са ползвани в зелен цвят. Като потвърждение има снимки, на който се вижда, че като пада червената и бялата боя отдолу си стоят немските надписи върху зеленото. Срещал съм някъде версията, че поне един е бил прешаблониран още докато е бил зелен и се е дживил известно време в този си вид.

IKAR:
Пътуваха и в зелено, виждал съм ги не малко пъти, навсякъде. Бяха си оставили оригиналната, немска зелена боя, като само на местата, където е трябвало да турят нашите надписи, бяха боядисали отгоре пак със зелено, ама май не съвсем същото, защото ясно си личаха правите отсечки, където не знам с какво точно са ограничавали докъде да стига патлака на бояджията.

pach:

--- Цитат на: IKAR link=topic=107.msg100975#msg100975 date=1443172370 ---... Имаше и известен брой полски фургони, които обаче имаха и четири нормални купета, те бяха с плъзгащи се двукрили товарни врати, горе-долу като на старите влакове в метрото. Чакайте втория том на книгата за вагоните, ще стане ясно по-подробно...

--- Край на цитат ---

Павле, дали изглеждат нещо такова тези дето споменаваш? Като модел, не като цветове!


ПП.То и при Адри си личат "правите отсечки  на бояджията"!!!  :lol: :hi:

IKAR:
Не. Полските вагони на завод "Цигелски" в Познан са с коренно различен кош, по-тесен, скосен в двата края, по-плосък покрив, а и прозорците не са им заоблени. Със стандартен такъв съм пътувал не помня вече колко пъти, на гръцките железници. Те, между другото имат и точно от типа като на снимките, както и от стандартния ГДР-ски тип Y/B70-Бауцен.

Нашите полски фургони, по спомени бяха - крайна врата, самостоятелно кондукторско купе с кенеф до него, двойна плъзгаща товарна врата, два прозореца, пак двойна товарна врата, четири купета, кенеф и крайна врата.

Всъщност, ето снимка, по-хубава не мога да намеря:


Третият вагон на тази снимка почти съм сигурен, че е от тези:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия